نشست هماهنگی و بررسی مسایل و مشکلات دفاتر نمایندگی با حضور ریاست سازمان برگزار شد

نشست هماهنگی و بررسی مسایل و مشکلات دفاتر نمایندگی با حضور ریاست سازمان برگزار شد

نشست هماهنگی و بررسی مسایل و مشکلات دفاتر نمایندگی با حضور ریاست سازمان و مدیران دفاتر نمایندگی سازمان، مدیر واحد کنترل و ترویج و مدیرواحد امور دفاتر، روز دوشنبه ۷ دی ماه ۹۸ در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، ریاست سازمان در ابتدای این نشست در سخنانی ضمن تاکید بر حفظ استقلال عملکرد دفاتر،  وجود وحدت رویه در برخورد با موارد همانند در همه دفاتر را یک ضرورت برشمرد.


مهندس علیرضا صنوبر ضمن مورد نکوهش قرار دادن ارایه خدمات در برخی دفاتر بر اساس فرآیند های قدیمی،  اصلاح،  نوآوری و پیشرو بودن را از خصایص مثبت دفاتر برشمرد که باید تشویق و تقویت شود.

در ادامه موضوعات مختلف دفاتر نمایندگی سازمان در خصوص نحوه ارایه خدمات به شهروندان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



از جمله موارد مورد بحث موضع ارایه خدمات به ساخت و ساز های قولنامه ای بود که به عنوان یکی از مشکلات ساخت و ساز در استان بود که مقرر شد با جمع آوری و بررسی شرایط موجود در شهر های مختلف استان، دستورالعمل جامعی برای نحوه برخورد با این موارد از سوی واحد امور دفاتر نمایندگی تدوین و پس ار تصویب برای اجرا ابلاغ شود.

از دیگر موارد مورد بحث ارایه خدمات مجریان حقیقی و حقوقی در ساختمان های در حال ساخت و پروژه های در مرحله پایانکار بود که مقرر شد با هماهنگی شهرداری های استان بر لزوم ثبت مجری برای همه ساختمان ها الزامی شود.


همچنین در این جلسه به هدف تکریم مراجعان و فراهم کردن شرایط مناسب برای همه شهروندان شهر های دور و نزدیک به مرکز استان، موضوع ایجاد واحد های حل اختلاف و نقشه برداری در غرب یا جنوب استان مطرح و مقرر شد امکان تحقق این امر  با بررسی شرایط و مباحث حقوقی در دستور کار قرار گیرد.



در پایاین جلسه نیز برخی مدیران دفاتر مسایل و مشکلات مربوط به حوزه تحت مسوولیت خود را مطرح کردند که پس از بحث و بررسی، مهندس علیرضا رنجبر مدیر امور دفاتر نمایندگی قول مساعد داد تا حد امکان رفع موانع و مشکلات دفاتر مورد پیگیری قرار دهد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات