❇همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به ارزش دوهزار میلیارد ریال

❇همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به ارزش دوهزار میلیارد ریال

‍ ‍

◀۴٣کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و راه فرعی، ١١٠ کیلومتر راه روستایی، بیش از دو هزار واحد مسکن مهر و دو پروژه بازآفرینی شهری آماده بهره­‌برداری است.

◀سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در تشريح برنامه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، ۴٣کیلومتر پروژه بزرگراهی،راه اصلي و روستايي با اعتبار ٧٢٢میلیاردریال به بهره برداری می‌رسد.

◀وی درخصوص مهم­‌ترین پروژه­های حوزه ساخت و توسعه راههای استان با اعتبار ٧٢٢ میلیارد ریال تصریح کرد: احداث باند دوم بزرگراه خوی- ایواوغلی و بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به عنوان بخشی از طرح کریدور غرب، تقاطع غير هم سطح محور خوی -قطور –رازی، بهسازی محورهای خوی فیرورق، راه اصلی نقده- پیرانشهر- تمرچین، تعریض و بهسازی محور میاندوآب -شاهین دژ و محور ریحان اباد جارچیلو شهرک صنعتی فاز ٢ پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح هستند.

◀حمزه‌لو با بیان این‌که ١١٠ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۴٧٣ میلیارد ریال همزمان با چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود، افزود: احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از جمله طرح­های بازآفرینی شهری است که در جهت توانمندسازی بافت­‌های ناکارآمد شهری اجرا شده و برای این طرح­‌ها ٢۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

◀وی ادامه داد: تحویل بیش از دو هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت های لازم در مساکن مهر از دیگر برنامه­‌های مجموعه راه و شهرسازی در این ایام است.

◀مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نزدیک به ٩٧٢میلیارد ریال برای این تعداد مساکن مهر  تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

◀حمزه‌لو یادآور شد: عملیات اجرایی سه پروژه ساختمان احداث امداد جاده‌ای در شهرستان‌های نقده، مهاباد و سلماس با زیربنای ٢١٠متری در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات