سفر رئيس سازمان نظام مهندسى ساختمان  به استان اصفهان

سفر رئيس سازمان نظام مهندسى ساختمان به استان اصفهان


سفر رئيس سازمان نظام مهندسى ساختمان  به استان اصفهان

مهندس احمد خرم صبح روز دهم دیماه در سفر به اصفهان، مورد استقبال دكتر سيستانى معاون استاندار و مهندس عسكرى رئيس سازمان نظام مهندسى قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومى سازمان نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان، رئيس شوراى مركزى با حضور در محل سازمان با هيات مديره استان اصفهان ديدار و گفتگو كرد.
در اين ديدار مهندس عسكرى رئيس نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان، به ارائه گزارش عملكرد سازمان پرداخت.
دكتر سيستانى معاون استاندار و فرماندار شهرستان اصفهان نیز ضمن خيرمقدم به رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، بيان داشت: بر حسب وظيفه و مسئوليتى كه در شهرستان دارم لازم ميدانم از خدمات شايسته جناب مهندس خرم در كشور تقدير و تشكر كنم. وى افزود: قطعاً با استفاده از تجربيات ارزشمند و نگاه مديريت كلان نگر ايشان اقدامات موثرى صورت خواهد گرفت. فرماندار اصفهان خطاب به حضار و با اشاره به فرمايشات امام راحل و منويات مقام معظم رهبرى درخصوص خدمت به مردم اظهار داشت : شما عزيزان خدمات شايسته اى به مردم مى دهيد و لازم است نظام مهندسى با دقت و قدرت عمل بيشتر به مسائل عمرانى و اجرايى توجه نمايد كه نتايج موثرى را در پى خواهد داشت.
رئيس سازمان نظام مهندسی ساختمان در این نشست با  تسليت ايام فاطميه  بيان داشت: تحقيقاً عرض ميكنم ما امروز صاحب بزرگترين NGO دنيا با حدود ٥٥٠ هزار عضو مهندس هستیم  كه نظير آن را نداريم ولى كشور از اين مجموعه عظيم بهره هاى لازم را نبرده است و فرهنگ شهرسازى - ساخت و ساز - ترافيك - حفظ و ارتقاء معمارى و ساير موارد مغفول مانده است . از جمله پتانسيل هاى سازمان، امكان تهيه اطلاعات پایه شامل اطلاعات خريد و فروش زمين و قيمت گذارى ساختمان مى باشد و ما بايد اين گونه اطلاعات را بصورت مستمردر اختيار مردم بگذاريم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات