لزوم اجرای خزانه متمرکز در شهرداری/ مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران سال آینده تکمیل خواهد شد

لزوم اجرای خزانه متمرکز در شهرداری/ مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران سال آینده تکمیل خواهد شد

به گزارش شهریار، محمد حسین اسحقی‌ با اشاره به اینکه اجرای خزانه متمرکز باید اولویت شهرداری باشد گفت: هیچکدام از شهرداری های کلانشهر ها با خزانه جداگانه مدیریت نمی‌شود.
او ادامه داد: وقت و اولیت‌ مدیران سازمان‌های شهرداری برای اخذ مطالبات از مناطق صرف می‌شود که با راه اندازی خزانه متمرکز این مشکل از میان خواهد رفت و عدالت اجتماعی در این زمینه به اجرا درخواهد آمد.
همچنین نسیانی شهردار منطقه ۹ شهرداری تبریز نیز که گزارش عملکرد عمرانی منطقه را به کمیسیون ارایه کرد گفت: بودجه عمرانی منطقه ۹ شهرداری تبریز ۱۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که در حال حاضر ۲۵ پروژه فعال عمرانی در منطقه وجود دارد.
او ادامه داد: ۸ مورد از پروژه‌ها واگذار شده و ۶ پروژه راکد مانده است.
نسیانی‌ با اشاره به اینکه کانال جمع آوری آب‌های سطحی یکی از پروژه‌های زیرساختی منطقه در سال جاری به طول ۴ کیلومتر شروع شده و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی‌ شهرداری منطقه ۹ با سرعت و جدیت درحال پیگیری است.
شهردار منطقه ۹ تبریز با اشاره به پتانسیل‌های موجود در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز واقع در شهرک خاوران گفت: ۲۷ میلیاردتومان بودجه‌ برای تکمیل زیرساخت‌های این مرکز نیاز است که امسال ۴میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل موتور خانه با سازمان بسیج سازندگی قرارداد بسته شده است.
بابایی اقدم نائب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری منطقه ۹ تبریز گفت: منطقه ۹ از مناطق فعال شهرداری است که البته لازم است فعالیت خود را در برخی زمینه‌ها بیشتر کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات