آئین افتتاحیه نخستین دوره جام پرچم برگزار شد

آئین افتتاحیه نخستین دوره جام پرچم برگزار شد

به گزارش شهریار، نخستین دوره رقابت های ورزشی جام پرچم یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت سازمان بسیج و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

در آئین افتتاحیه این جام که صبح امروز در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد، شهرام دبیری رئیس و فریدون بابایی اقدم و کریم صادق زاده از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین جمعی از مدیران شهرداری تبریز، شهرداران مناطق و مدیران سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری حضور داشتند.

در این آئین، شرکت کنندگان با اجرای رژه نمادین و اهدای شاخه های گل، به مقام والای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند. حرکات نمایشی ورزشکاران رشته های تکواندو، کاراته و فوتبال حبابی و همچنین اجرای گروه موزیک سپاه و گروه سرود نونهالان از دیگر برنامه های آئین افتتاحیه جام پرچم بود.

این مسابقات به همت و برنامه ریزی سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار می شود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نیز در آن مشارکت دارد.

مسابقات ورزشی جام پرچم یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان با دهه مبارک فجر در رشته‌های فوتسال، ورزش‌های رزمی (تکواندو و کاراته)، ورزش‌های بومی و محلی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوه‌پیمایی برای پسران و در رشته های ورزش‌های رزمی (تکواندو و کاراته)، ورزش‌های بومی و محلی، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز و همایش کوه‌پیمایی برای دختران برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات