تقدیر شهرداری بیرجند از خادمین زائران اربعین در موکب کاظمین

تقدیر شهرداری بیرجند از خادمین زائران اربعین در موکب کاظمین

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با دهه فاطمیه طی مراسمی از 26 نفر از خادمین زائران اربعین حسینی که از سوی شهرداری بیرجند برای خدمت‌رسانی به زائران به عتبات عالیات اعزام شده بودند تقدیر و تشکر گردید.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در این مراسم با بیان اینکه امسال نیروهای شهرداری از بدنه کارگری به کاظمین اعزام شدند گفت: با تلاش و زحمات شما بزرگواران، خدمات رسانی خوبی به زائران اربعین صورت گرفت و باید به خود ببالید که از بین خانواده بزرگ شهرداری شما توفیق خدمت پیدا کردید .

محمد براتی با  اشاره به خدمت رسانی موکب خدمات نظافتی و آتش نشانی شهرداری بیرجند در کاظمین اذعان داشت: امسال نیز مانند سالهای گذشته، همکاران حوزه خدمات شهری توفیق یافتند در ایام اربعین به عنوان خادم در خدمت زائرین بوده و در حوزه خدمات شهری در کاظمین انجام وظیفه نمایند.

وی با اشاره به اینکه ارج و پاداش نیروهایی که در این حماسه پرشور حضور یافتند با ابا عبدا... و اهل بیت می باشد ادامه داد: این افراد بدون هیچگونه چشمداشتی برای خدمت رسانی در کاظمین اعلام آمادگی کردند.

مدیر اجرایی موکب امام علی (ع) و رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری بیرجند نیز اظهار داشت: موکب خدماتی نظافتی آتش نشانی امام علی (ع) شامل 36 نفر از پرسنل شهرداری بیرجند و شهرداری های استان از 12 مهر ماه سال جاری به مدت 17 روز به شهر کاظمین اعزام شدند.

محسن کدخدا یادآور شد: نیروهای موکب شهرداری بیرجند به مدت 12 روز در شهر کاظمین و در سه شیفت صبح، ظهر و شب به زائران خدمات ارائه نمودند.

وی با اشاره به جمع آوری روزانه 15 تن زباله به طور متوسط توسط موکب خدماتی شهرداری بیرجند افزود: توزیع کپسول آتش نشانی، برنامه های آموزشی اطفاء حریق جهت موکب ها، توزیع مواد بهداشتی، شوینده و ضد عفونی کننده نیز از جمله اقدامات موکب شهرداری بیرجند در کاظمین بود.

گفتنی است در پایان این نشست، با اهداء لوح تقدیر از 26 نفر از خادمین زائران اربعین در موکب شهرداری بیرجند در کاظمین در ایام اربعین امسال تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات