آخرین وضعیت عملیات ساخت و ساز برج تجارت بررسی شد

آخرین وضعیت عملیات ساخت و ساز برج تجارت بررسی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ ضیائی گفت: کارشناسان و نمایندگان حوزه معاونت شهرسازی و سازمان آتش نشانی در راستای تکمیل بازدیدهای گذشته کارگروه و کنترل دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت رفع و تکمیل موارد مورد لزوم پروژه‌ها، بازدید از پروژه برج تجارت را دستور کار قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه برج تجارت یکی از بلندترین پروژه‌های شهر و همچنین طبق گروه‌بندی ساختمان‌ها به جهت تعداد و ارتفاع ساختمان در طبقات زیرین جزو ساختمان های عمیق محسوب می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر طبقات تجاری، این پروژه دارای پارکینگ در طبقات زیرزمین، کاربری اداری، مسکونی، سالن های رستوران، تالار پذیرایی، فضاهای فرهنگی است.

این مقام مسئول نیز با اشاره به آغاز ساخت این پروژه از سال‌های گذشته گفت: با توجه به بروزرسانی و کنترل دستورالعمل‌ها و قوانین مربوط به ایمنی و حریق در ساختمان های بلندمرتبه و ضوابط مناسب سازی بازدید دوره ای از این پروژه و پروژه های مشابه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: این بازدید همچنین در راستای اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق) و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری با محوریت مناسب‌سازی محیط برای معلولان و سالمندان صورت گرفته است.

گفتنی است؛ انجام بازدیدهای مشترک کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری به همراه کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از مجتمع‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه جهت اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق) به صورت دوره‌ای انجام و گزارش بازدید، موارد اصلاحی به مدیر و یا مالک پروژه جهت پیگیری موارد ابلاغ می‌ شود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات