طرح کارت پارک با هدف تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر اجرا می شود

طرح کارت پارک با هدف تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: طرح کارت پارک با هدف تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر در اکثر معابر شهر قزوین اجرا می شود.

وی افزود: در ابتدای اجرای این طرح از قبوض کاغذی برای دریافت تعرفه های خدمات پارکینگ های حاشیه ای استفاده می شد، اما به مرور زمان استفاده از کارت شارژ در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر نیز بهترین روش های نوین برای شارژ پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان روش های غیرحضوری شارژ پلاک خودرو را در دستورکار قرار دادیم.

جهانگیری تصریح کرد: در حال حاضر شهروندان می توانند به منظور بهره مندی از خدمات پارکینگ های حاشیه ای، پلاک خودروهای خود را با یکی از روش های مراجعه به پارکبان و یا روش غیرحضوری از طریق سایت شرکت الیت و سایت mycar24.ir شارژ کنند.

وی گفت: استفاده از روش های غیرحضوری شارژ پلاک خودرو که امکان مشاهده تراکنش های انجام شده را برای مالکان خودروها فراهم می کند، رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲هزار و 500 فضای پارک حاشیه ای در ۱۶ معبر شهر احداث شده است و شهروندان برای توقف های کوتاه مدت می توانند از این فضاهای پارک استفاده کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات