اقدامات بسیار خوبی در بخش آب استان اتفاق افتاده است

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و در اولین روز از چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی استاندار اردبیل به همراه مدیران دستگاههای اجرایی و قضایی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این دیدار که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز گفت: انقلاب اسلامی، اعتبار و اثرگذاری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را در جهان بالا برده است.

آیت الله سیدحسن عاملی در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان  با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: شان و شرف یک ملت، بسته به اموری می‌باشد که انقلاب اسلامی در حد اعلی آنها را برای ملت ما به ارمغان آورده است .

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی و سهیم شدن در تولید دانش جهانی نشانگر اوج اقتدار علمی ایران در دوران محاصره و تحریم است، گفت: در گذشته راه و مسیر پیشرفت برای جامعه علمی وجود نداشت ولی با پیروزی انقلاب اسلامی این راه برای نخبگان علمی هموار شد .

وی دموکراسی حقیقی؛ حاکمیت ملی و استقلال سیاسی، تأثیرگذاری در عرصه بین‌الملل و حضور در معادلات منطقه‌ای و جهانی، داشتن اقتدار نظامی و صیانت و حراست از تمامیت ارضی، داشتن رهبریت صالح و فضای آزادی بیان و نقد و تضارب آراء را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی استقلال می باشد، گفت: در سایه این استقلال، اقتدار نظامی، سیاسی و اقتصادی در کشور روز بروز بیشتر شده است .

استاندار اردبیل نیز در این دیدار که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز حضور داشت با بیان اینکه تحریم‌ها نتوانسته مانعی جدی در برابر  اقدامات توسعه‌ای و پیشرفت کشور باشد، اظهار داشت: جود این تحریم ها اقدامات بسیار خوبی در جهت توسعه، رشد و آبادانی استان در سالهای اخیر انجام گرفته است که قسمت قابل توجهی از این اقدامات در بخش آب انجام گرفته است.

اکبر بهنامجو افزود: در بخش‌های کشاورزی، صرفه جویی در آب، راه، خط ریلی، صادرات و تولید اقدامات زیادی در کشور و استان انجام گرفته و مسیر توسعه با وحدت و همدلی با شتاب در حال طی شدن است .

وی  با بیان اینکه  افکار امام خمینی (ره) در دنیا رواج یافته و استکبار ستیزی نهادینه شده، اضافه کرد: قیام امام راحل فقط برای معیشت مردم نبود و این انقلاب توانست دست استکبار را از کشور قطع کند .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات