آغاز آموزش های مواجهه با سیلاب در مدارس استان بوشهر

آغاز آموزش های مواجهه با سیلاب در مدارس استان بوشهر

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: با توجه به پایان آموزش معلمان رابط طرح گسترش سواد آبی در مدارس استان بوشهر، به زودی برنامه آموزشی مواجهه با سیلاب در مدارس این استان به اجرا در می آید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، مهندس محمدرضا جهانشاهی با اعلام این خبر افزود: طی ماه های گذشته سه گام ابتدایی طرح شامل برنامه ریزی طرح و تولید محتوا، آموزش رابطان و همچنین برگزاری پیش آزمون در مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شده است .

جهانشاهی خاطرنشان: با توجه به نزدیک شدن به برنامه مانور سراسری سیلاب در اسفند ماه سال جاری، هم اکنون مرحله آموزش دانش آموزان با محوریت سازگاری با کم آبی و مواجهه با سیلاب در دو مقطع متوسطه اول و دوم آغاز شده است .

وی با اشاره به اجرای طرح گسترش سواد آبی در دو مقطع متوسطه اول و دوم اظهار داشت: در مقطع متوسطه اول طرح داناب به صورت فوق برنامه و توسط کارشناسان مسئول ادارات آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر  افزود: همچنین در مقطع متوسطه دوم مبتنی بر فصل اول کتاب درسی انسان و محیط زیست، آموزش های مربوط به سازگاری با کم آبی و مواجهه با سیلاب به دانش آموزان پایه یازدهم تحصیلی منتقل می شود .

جهانشاهی یادآور شد: با توجه به تشدید پدیده سیلاب در سال آبی گذشته و جاری و بنا بر هماهنگی وزارت نیرو و وزارت آموزش و پرورش، در سال تحصیلی جاری، روز 5 اسفند ماه به عنوان روز اجرای مانور سراسری سیلاب در مدارس انتخاب شده است که با همکاری سرگروه های آموزشی کتاب انسان و محیط زیست این برنامه در سطح استان بوشهر به اجرا در خواهد آمد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات