تدوین برنامه‌های شرکت برای دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، شورای فرهنگی به ریاست دکتر هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان در راستای تدوین و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هرمزگان، دکتر ملایی در این نشست به آذین‌بندی و برنامه‌ریزی جهت اجرای صحیح برنامه ها در دهه فجر تاکید کرد و خبر از برپایی غرفه آب منطقه‌ای استان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد. این غرفه با برگزاری برنامه‌ها و مسابقات متنوع برای راهپیمایان در راستای برگزاری هر چه پر شورتر راهپیمایی تلاش خواهد کرد و هماهنگی‌های لازم نیز برای حضور پر رنگ دانش‌آموزان در این غرفه انجام شده است.

برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی شامل کتاب و صنایع دستی در شرکت، توزیع بسته‌های فرهنگی میان راهپیمایان 22 بهمن، فضا سازی و تبلیغات مناسب در فضای مجازی، تولید محصولات فرهنگی متناسب با دهه فجر و سخنرانی ائمه جماعات و اساتید در موضوع انقلاب و ولایت فقیه از جمله برنامه‌هایی است که در شورای فرهنگی برای دهه فجر در نظر گرفته شد.

برنامه‌های دیگری نظیر بازدید و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری جلسات مشاوره خانواده و تربیتی برای عموم همکاران و برگزاری ایستگاه صلواتی در محوطه شرکت و مسیر راهپیمایی 22 بهمن نیز برای برپایی هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن در نظر گرفته شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات