مدیرعامل آب منطقه ای استان هرمزگان از غرفه های مطبوعات استان...

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان در دومین روز از نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان هرمزگان از غرفه‌های نشریات استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای استان هرمزگان، هوشنگ ملایی در این بازدید از تمام غرفه‌های نشریات استان دیدن کرد و به گفت و گو با مدیرمسئولان و سردبیران این نشریات پرداخت.

اهمیت فضای مجازی در اطلاع رسانی و آگاهی مردم، بررسی فضای مطبوعات استان و اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی از جمله موضوعات مورد گفت و گوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان و مدیران مسئول و سردبیران نشریات بود. وضعیت منابع آبی استان و اهمیت سدها در مهار سیلاب از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مدیریت و استفاده از فضای مجازی یکی از الزامات موفقیت هر سازمانی است

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: سازمانی موفق است که بتواند مدیریت بسیار مناسبی در فضای مجازی داشته باشد.

ملایی ابراز داشت: هرمزگان علاوه بر دارا بودن ظرفیت بومی بسیار مناسب؛ دارای ظرفیت‌های فراوان دیگری از جمله ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری است که مراکز فرهنگی می‌توانند به آن بپردازند.

وی با ذکر اینکه شناساندن ظرفیت‌های بی بدیل استان هرمزگان باعث جذب سرمایه داخلی و خارجی در استان خواهد شد، عنوان کرد: بنده اعتقاد دارم استان هرمزگان علاوه بر اینکه پایتخت اقتصادی کشور است، می‌تواند دروازه توسعه کشور هم باشد؛ چراکه نقشی بسیار راهبردی را در توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

انتخابات امسال بسیار پرشور تر از گذشته برگزار خواهد شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان تصریح کرد: یکی از موضوعات پر اهمیت در انتخابات، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

ملایی ادامه داد: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ انتخابات را به خود دیده است که نشان دهنده تجربه و شناخت مردم نسبت به انتخابات است.

وی ابراز کرد: صدا سیما و مطبوعات کمک کرده‌اند که شناخت مردم از انتخابات و عزمشان برای حضور بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان گفت: بنده اعتقاد دارم که انتخابات امسال بسیار پر شور تر از سالیان گذشته برپا خواهد شد چراکه امروز در کنار تمام ظرفیت‌های موجود، مطبوعات نیز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم کمک خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات