ارتقاء سطح ایمنی سد یامچی با انجام برنامه های در دست اقدام

در برنامه بازدید مدیردفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی، رئیس گروه پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مدیر و رئیس منابع آب شهرستانهای اردبیل و نیر از محل ساختمان سد یامچی نسبت به ارتقاء سطح ایمنی سد یامچی با انجام برنامه های در دست اقدام تاکید شد.

رئیس اداره بهره برداری از سد یامچی در این خصوص گفت: نظر به نقش استراتژیک و حساسیت فوق العاده امنیتی سد یامچی در این مقرر گردید نسبت به ادامه اجرای حصارکشی اطراف مخزن سد از جنس دیوار پیش ساخته اقدام گردد.

مهندس هادی حبیب زاده عنوان کرد: همچنین در این جلسه محل های فاقد حصارکشی و در معرض تردد اهالی و احشام، بطول تقریبی ۵ کیلومتر و محل های دیگر که به ایجاد دیوار پیش ساخته وجود دارد، بطول ۴ کیلومتر شناسایی و مقرر گردید نقاط الویت دار برای دیوارکشی روبروی روستای شیرین بلاغ، دره و پل جوراب، روبروی روستای یامچی علیا و تکمیل حصار روبروی پرورش ماهی پایین دست اقدام گردد.

وی افزود: در تلاشیم با پیگیری تهیه اسناد مناقصه و تعیین محل اعتبار توسط گروه پدافند غیرعامل در مرحله اول ۳ کیلومتر از نقاط الویت دار عملیاتی و اجرا گردد، همچنین با پیگیریهای دفتر حراست و عقد قرارداد خرید و نصب ۸ دستگاه دوربین مدار بسته، تعداد دوربین های موجود به ۳۱ دستگاه خواهد رسید و مقرر شده در این قراداد ۲ دستگاه سیستم اعلام سرقت نیز در ساختمان شیرخانه و اداره بهره برداری سد خرید و نصب گردد .

در پایان طبق نظر اعضا مقرر گردید پیشنهاد تشکیل کارگروه ایمنی و حفاظت فیزیکی سد یامچی مطرح و در صورت تشکیل، جلسات ماهیانه جهت رصد و پایش اقدامات در دست انجام برگزار گردد .

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات