حمل و نصب عرشه فلزی لاین جنوبی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی

حمل و نصب عرشه فلزی لاین جنوبی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی



شهردار اراک: ما معتقدیم پروژه های نیمه تمام سرمایه مردم شهر محسوب می شود و تکمیل آنها بسیار مهم تر و البته دشوارتر از شروع پروژه های جدید است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی ضمن تبرک دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در رابطه با اهمیت اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی سطح شهر گفت: ما معتقدیم پروژه های نیمه تمام سرمایه مردم شهر محسوب می شود و تکمیل آنها بسیار مهم تر و البته دشوارتر از شروع پروژه های جدید است، لذا در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، عرشه فلزی ضلع جنوبی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی که توسط کارخانه آذرآب اراک ساخته شده به محل پروژه منتقل و عملیات نصب آن آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با نصب عرشه ضلع جنوبی، پیشرفت پروژه در خصوص نصب عرشه به ۹۰ درصد می رسد، خاطر نشان کرد:همچنین با اجرای این عملیات، پیشرفت کلی پروژه نیز به ۸۰ درصد می رسد.

لازم به ذکر است، عرشه لاین جنوبی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی دارای ۲۱ بلوک به وزن ۱۰۰۰ تن می باشد که تمامی این بلوک ها توسط کارخانه آذر آب ساخته شده و از فردا عملیات حمل آنها به محل پروژه، جهت نصب انجام می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات