رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خبر داد:

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خبر داد:



نصب ۲۵ هزار متر ریسه پرچمی در شهر، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محمدرضا کشاورزیان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: نصب ۲۵۰۰پرچم نیزه ای، ۲۵ هزار متر ریسه پرچمی، تعویض ۸۰۰ پرچم در پل ها و تقاطع های غیر همسطح، نصب ۱۵۰۰ پرچم ایران، به مناسبت گرامیداشت این ایام مبارک در بلوارها، میادین و حاشیه خیابان های شهر اراک نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعویض پرچم جمهوری اسلامی ایران میدان امام‌ حسین(ع)، از نصب و جانمایی۱۷ المان انقلابی در میادین سطح شهر خبر داد و افزود: تمام مراحل اجرا و نصب این المانها توسط عوامل اجرایی معاونت سیما و منظر سازمان انجام و تلاش شده که در طراحی اکثر المان ها از ایده های جدید و بکر استفاده شود.

کشاورزیان خاطر نشان کرد: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش گردیده که المان های ساخته شده در نقاط مختلف سطح شهر جانمایی شوند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: میادین مقاومت، سرداران، خاتم الانبیا، نماز ، انقلاب، الزهرا، فرمانداری، شورا، شهدای فرهنگی، سرداران، انتهای بلوار غدیر، ابتدای سنجان، بلوار جهان پناه از جمله نقاطی می باشند که المان های دهه فجر در آنها نصب و جانمایی شده است.

وی تاکید کرد: المان های میادین شهدا، ولیعصر(عج)، صنعت و میدان جوان خیابان طالقانی نیز در حال نصب می باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات