آموزش،توسعه ایستگاه ها، و تامین تجهیزات ۳ محوراصلی مورد توجه آتش  ...

آموزش،توسعه ایستگاه ها، و تامین تجهیزات ۳ محوراصلی مورد توجه آتش ...

آموزش،توسعه ایستگاه ها، و تامین تجهیزات ۳ محوراصلی مورد توجه آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: سازمان آتش نشانی سه محور اصلی آموزش،توسعه ایستگاه ها، و تامین تجهیزات را مورد توجه قرارداده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ امیرعزیزی امروز درمراسم افتتاح ایستگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رونمایی ازاولین خودروهای پلتفرم ۷۲ متری آتش نشانی درکشورکه با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی، شهردار و جمعی از اعضای شورای شهرمشهد، معاونان شهردار و مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: طی ۱۰ ماه گذشته، سه محور آموزش، توسعه ایستگاه ها و تامین تجهیزات مورد نیاز را به عنوان سه محور اصلی دردستور کار قرارداده ایم.
وی اضافه کرد: در حوزه ایستگاه ها امروز شاهد افتتاح پنجاهمین ایستگاه به نام سردار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۰۴۰متر مربع با هزینه ۳میلیارد تومان هستیم.
وی با بیان این که در حوزه تامین تجهیزات نیز برای اولین بار در کشور دو دستگاه پلتفرم ۷۲ متری در ناوگان آتش نشانی شهرداری مشهد فعال خواهد شد، اظهارکرد: هر دو دستگاه با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از کشور ایتالیا خریداری شده است.
عزیزی ادامه داد: البته امیدواریم با ایمن سازی و مجهز شدن ساختمان های بالای ۲۳ متر به سیستم هوشمند اعلان و اطفاء حریق طبق قانون، از این پلتفرم ها کمتر استفاده شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به حوزه آموزش نیروی متخصص و زبده به عنوان یکی دیگر از محورهای اصلی سازمان گفت: دراین حوزه نیز اقدامات مستمر و خوبی انجام شده و سازمان از نیروهای متخصص و باتجربه ای برخورداراست .
وی ادامه داد: در این راستا دومین تیم عملیات ویژه آتش نشانی مشهد متشکل از آتش نشانان متخصص در حوزه کار درارتفاع، غواصی و.. را در ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی واقع در خیابان مفتح راه اندازی کرده ایم تا درمواقع نیاز به کمک مردم بشتابند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات