دومین برج بلند ایران در گرگان به بهره برداری می رسد

دومین برج بلند ایران در گرگان به بهره برداری می رسد

شهردار گرگان گفت: المان میدان بسیج به عنوان دومین برج بلند ایران در گرگان آماده بهره برداری است و دو ماه بعد افتتاح می شود.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم کریمی عصر سه شنبه در بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری گرگان افزود: این المان به احتمال ۸۰ درصد در روز ۱۷ مهرماه و یا در ۲۴ آبان ماه افتتاح می شود.

وی افزود: برای این پروژه ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است و دارای یک رستوران گردان در طبقه آخر و نورپردازی زیبا و منحصر به فردی خواهد بود.

وی در بازدید از فرهنگسرایی واقع در میدان شهیدهزار جریبی اظهار داشت: این مکان شامل فرهنگسرا و یک مجتمع خدماتی است که شامل ۲طبقه تجاری به مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر، یک طبقه ۲ هزار متری فرهنگی و یک مجتمع خدماتی با زیر بنای ۲هزار و ۸۰۰ متراست.

کریمی بیان داشت: روگذر میدان شهید قندهاری نیز که اولین روگذر گرگان است تا دهه فجر آینده آماده افتتاح است.

شهردار گرگان گفت: این روگذر ۷۵۰ متر طول دارد که با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می شود و در حال حاضر در مرحله تثبیت است و ۴۵ درصد در این مرحله پیشرفت فیزیکی دارد.

کریمی در بازدید از ترمینال شرق گرگان گفت: منطقه جرجان به لحاظ ترافیکی وضعیت بدی داشت، به همین علت زمینی به مساحت ۱۹ هزار و ۷۷۵ متر خریداری شد و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال این ترمینال ساخته شد و تا پایان سال امکانات رفاهی نیز در این مکان احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین یک پل عابر پیاده نیز ظرف چند هفته آینده احداث می شود و یک زیرگذر و یک دوربرگردان برای این مکان در حال طراحی است.

کریمی افزود: خیابان نیایش حدفاصل مسیر آق قلا ۸۵ درصد آزاد سازی آن انجام شده است و این خیابان تنها ۳۵ درصد آسفالت نشده است.

وی سپس با اشاره به دیواره سازی های انجام شده در گرگان گفت: بین پل گلها و پل استاندارد دیواره سازی سنگی و بتنی انجام شده است و در کف رودخانه نیز بتن ریخته شده است.

شهردار گرگان، اعتبار این پروژه را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

در این مراسم از خبرنگاران رسانه های مختلف در گرگان تجلیل شد

 

    نظرات