تبریز، مهیای جشن انقلاب

تبریز، مهیای جشن انقلاب

به گزارش شهریار، سعید حاجی زاده در این باره اظهار کرد: در پی هماهنگی های انجام شده در جلسه مدیران ارتباطات مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز، شهرداری هر منطقه نسبت به فضاسازی سطح حوزه خود با محوریت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

او در ادامه یادآور شد: علاوه بر این، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به نصب بیش از ۲۰ بیلبورد و ۱۰۰ بنر در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشت هایی با مضامین شعارهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب در نقاط مختلف شهر از جمله محدوده مرکزی قابل مشاهده است.

سعید حاجی زاده تشریح کرد: با توجه به مصادف شدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اربعین شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در فضاسازی های سطح شهر، از تصاویر و مطالب مربوط به این شهید والامقام نیز استفاده شده است.

او در ادامه با بیان اینکه ۳ طاق نصرت در معابر اصلی شهر برپا شده است، اعلام کرد: مراسم گلبانگ الله اکبر نیز شب ۲۱ بهمن در مسجد حاج احمد خیابان امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود که شهرداری تبریز  بسترهای برگزاری این مراسم از جمله تزئین و آذین بندی را انجام می دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در پایان از انتشار و توزیع پوسترهایی با مضمون «ما ملت شهادتیم» در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خبر داد و گفت: نشریه داخلی شهرداری تبریز هم هفته جاری به صورت ویژه نامه دهه فجر در ۱۲ صفحه منتشر می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات