«شب فرهنگی اصفهان» در تبریز برگزار می‌شود

«شب فرهنگی اصفهان» در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش شهریار، این رویداد فرهنگی در زمینه‌های مختلفی همچون هنرهای تجسمی، ادبیات، موسیقی، نمایش، سینما و گردشگری با مشارکت شهرداری تبریز برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در جلسه هماهنگی «شب فرهنگی اصفهان» اظهار داشت: شب‌های فرهنگی فرصتی مناسب برای معرفی زیبایی‌ها و جاذبه‌های شهرها برای شهرهای دیگر است.

حجت الاسلام احمد حمیدی با تاکید بر افزایش همبستگی ملی با برپایی این رویدادهای فرهنگی، گفت: شناخت هنرمندان، بزرگان و ادبای جای جای ایران یکی از دستاوردهای این برنامه ها خواهد بود.

او یادآور شد: شهر اصفهان نیز برای این رویداد فرهنگی برنامه خوبی در حوزه های هنری، ادبیات، صنایع دستی و... دارد که طی این برنامه در تبریز معرفی خواهد شد.

حمیدی از «شب اصفهان» به عنوان برنامه ای بیاد ماندنی نام برد و گفت: این برنامه‌ها موجب افزایش علقه هر چی بیشتر بین شهرها می‌شود.

جلسه هماهنگی این برنامه فرهنگی با حضور معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، دبیر اجرایی ویژه برنامه‌های شبهای فرهنگی اصفهان و جمعی از مسئولان تبریزی برگزار شد.

شب فرهنگی اصفهان در تبریز پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه با اجرای برنامه‌هایی مانند شعرخوانی، تئاتر طنز، موسیقی سنتی مکتب اصفهان، برپایی نمایشگاه‌های هنری در قالب هنرهای تجسمی همراه با معرفی شاخصه های فرهنگی و هنری شهر اصفهان برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات