اصلاح و بازسازی ۴۰ گذرگاه هم سطح عابر پیاده معابر منطقه ۸

اصلاح و بازسازی ۴۰ گذرگاه هم سطح عابر پیاده معابر منطقه ۸

مشارکت شهرداری مشهد در راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل خودروهای آلاینده قابل تقدیر است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از شهرداری مشهد در مشارکت درراه اندازی مرکز مانیتورینگ طرح کاهش انتشار آلاینده های هواL.E.Z گفت: این مرکز در راستای هوشمندسازی مراکز، پایش و کنترل آنلاین خودروها به عنوان اولین مرکز در مشهد بهره‌برداری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ سردار حسین اشتری درمراسم افتتاح مرکز مانیتورینگ طرح کاهش انتشار آلاینده های هوا L.E.Z که با حضور معاون همانگی امورعمرانی استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، معاونان شهردار و جمعی از فرماندهای ارشد نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: مرکزمانیتورینگ با اتصال به ۴۰۰ دوربین نظارتی و ۱۰۹ دوربین کنترلی تخلفات خودروها در سطح شهر را رصد می‌کند که با شناسایی مالک و اطلاع رسانی تخلف، اعمال قانون نیز انجام می‌شود.
وی با بیان این که با بهره ‌برداری از این مرکز اقدامات پلیس راهور منظم‌تر می‌شود و شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود، اظهارکرد: مشهد نخستین شهر در سطح ایران است که به مرکز مانیتورینگ پلیس راهنمایی و رانندگی مجهز شده است.
اشتری با تقدیر از شهردار مشهد ادامه داد: این مرکز با مشارکت شهرداری مشهد و پلیس راهور خراسان رضوی آماده شده است که امیدواریم در چارچوب برنامه زمانبندی شده جاری شاهد تجهیز سایر استان های کشور نیز به مرکز مانیتورینگ پلیس راهنمایی و رانندگی باشیم.
همچنین درادامه این مراسم سرهنگ حمیدرضا دهنوی، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی نیز گفت: رفت و آمد خودروها در شهر مشهد در قالب فعالیت مرکز مانیتورینگ پلیس راهور با استفاده از ۴۳۰ دستگاه دوربین نظارتی و ۱۰۹ دستگاه دوربین ثبت تخلف رصد می‌شود.
وی افزود: نرم‌افزار به کارگرفته شده در مرکز مانیتورینگ مشهد بدون نیاز به کاربر، تخلف خودروها را نظیر فقدان معاینه فنی و توقف در مکانهای ممنوع ثبت و اعمال قانون می‌کند.
وی ادامه داد: پس از تایید تخلف، توسط اپراتور پیامک تخلف برای مالک خودرو ارسال می‌شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات