پایتخت نشینان توسعه مشهد را جدی نمی گیرند

پایتخت نشینان توسعه مشهد را جدی نمی گیرند

پایتخت نشینان توسعه مشهد را جدی نمی گیرند

شهردار مشهد گفت: کلانشهرمشهد پایتخت معنوی ایران، قلب شیعیان جهان و شهری با ظرفیت های بالا است اما جدی گرفته نمی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح مصلی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، معاونان شهردار و مدیران شهری آغاز شد، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: می خواهیم شهر را به پیش ببریم و توسعه دهیم اما این موضوع از سوی پایتخت نشینان جدی گرفته نمی شود.
وی ادامه داد: استاندار، مسئولان استان و عموم نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی از اقدامات ما برای پیشبرد و توسعه شهر حمایت می کنند که قابل تشکر است اما از نمایندگان مجلس انتظار داریم در گرفتن حق مشهد در دو ماه پایانی سال و رسیدن موضوع به نتیجه از ما حمایت کنند.
کلائی اظهار کرد: صدمتری بخش های برخوردار و کم برخوردار را از هم جدا کرده است که می خواهیم با اجرای پروژه هایی مانند تقاطع غیر همسطح مصلی این وضعیت را بشکنیم.
شهردار مشهد گفت: به دلیل این که پروژه مصلی در طرح جامعه دیده نشده بود یک سال پیگیر حل این موضوع بودیم لذا اکنون سرعت در اجرای این پروژه برای ما مهم است و بر آن تاکید داریم .
وی اضافه کرد: تاکید دوم ما بر ابتر نماندن پروژه مصلی و کمک استانداری در کمیسیون ماده پنج بر اجرای مراحل دیگر پروژه و از بن بست خارج کردن مصلی به عنوان یکی از راه های اصلی دسترسی به حرم مطهر است.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات