نوروزي: سال آينده اتفاقات خوبي در منطقه 10 رقم خواهد خورد

نوروزي: سال آينده اتفاقات خوبي در منطقه 10 رقم خواهد خورد

به گزارش خبرنگار ايمنا ، قدرت الله نوروزي ظهر امروز _چهارشنبه 16 بهمن 98_ در «آئين بهره برداري از پروژه مجموعه ورزشي چندمنظوره روباز تمدن» اظهار كرد: نخستين پروژه‌اي كه امروز افتتاح شد مجموعه ورزشي روباز تمدن است كه از چهار ميدان ورزشي ماسه‌اي، چمن مصنوعي و دو كفپوش تشكيل شده است.

وي تأكيد كرد: بهره برداري از اين مجموعه ورزشي مي‌تواند فرصتي براي جوانان و دانش آموزان اين منطقه باشد.

شهردار اصفهان با بيان اينكه امروز چند پروژه شاخص ديگر در منطقه 10 مورد بهره برداري قرار مي‌گيرد، ادامه داد: مجموعه پروژه‌هاي عمراني و حمل و نقلي اين منطقه در توسعه منطقه بسيار تأثيرگذار خواهد بود.

وي با تأكيد بر اينكه سال آينده اتفاقات خوبي در منطقه 10 رقم خواهد خورد، افزود: پروژه‌هاي مهمي همچون رينگ چهارم و فرزانگان در حال احداث بوده و آزادسازي مسيرهاي مورد نظر آن در حال انجام است. بهره برداري از پروژه‌هاي منطقه 10 منشأ تحولات خوب در اين منطقه خواهد بود.

ايجاد عدالت فضايي در مناطق كمتر برخوردار

وي همچنين در افتتاح «خانه لبخند» اظهار كرد: در يكسال گذشته با حضور مدير منطقه 10، انسجام و همدلي و همراهي بسيار خوبي بين شهروندان با شهرداري منطقه ايجاد شده است.

شهردار اصفهان تصريح كرد: امروز شاهد حركت‌هاي ارزشمندي براي ارائه خدمات بيشتر به مردم منطقه 10 شهرداري اصفهان هستيم.

وي با بيان اينكه منطقه 10 منطقه‌اي با ظرفيتي بالا از همه جهات فرهنگي و اقتصادي است، افزود: اين منطقه مي‌تواند در حوزه توسعه و پيشرفت پيشرو باشد.

نوروزي با بيان اينكه سياست مديريت شهري در راستاي ايجاد عدالت فضايي در اين منطقه و مناطق كمتر برخوردار است، ادامه داد: اقداماتي كه در دو سال گذشته در مناطق كمتر برخوردار اتفاق افتاده، در راستاي تأمين بيشتر عدالت در چنين مناطقي است.

نوروزي تاكيد كرد: درصدد هستيم مناطقي كه استحقاق خدمت بيشتر دارند و كمتر مورد توجه بوده‌اند را با بسيج امكانات و ايجاد پروژه‌هاي بيشتر در سطحي قرار دهيم تا مردم از رفاه بيشتري برخوردار شوند.

وي با بيان اينكه بخشي از ابر پروژه‌ها و پروژه‌هايي كه وسعت آنها از منطقه فراتر رفته، پروژه‌هاي شهري شده و حتي فرا شهري است، در منطقه 10 شهرداري اصفهان قرار دارد، افزود: حلقه حفاظتي شهر و خط دو متروي اصفهان از اين منطقه عبور مي‌كند و انجام اين اقدامات به معناي ايجاد دسترسي‌هاي بهتر براي مردم براي دسترسي به مركز و ساير نقاط شهر است.

شهردار اصفهان تاكيد كرد: اجراي پروژه‌هاي بزرگ در اين مناطق به معناي ايجاد محرك توسعه براي شهر، آوردن آباداني در اين مناطق و ايجاد اميد براي كساني كه در اين مناطق زندگي مي‌كنند، است.

وي گفت: يقين داريم حركت‌هايي كه در منطقه 10 آغاز شده، اين منطقه را به سويي مي‌برد كه ديگر كسي احساس تبعيض نكند.

نوروزي اظهار كرد: سياست كلان شهرداري اصفهان، عملكرد مديران در مناطق و مصوبات اين روزها كه براي بودجه‌بندي در شوراي شهر تصويب مي‌شود همچنين بررسي‌هايي كه صورت مي‌گيرد، همه براي آن است كه بتوانيم مجموعه بزرگ خدمات رساني در حوزه شهري را به سمتي هدايت كنيم كه مردم مستحق‌تر و كمتر برخوردار از آن بهره بيشتري ببرند.

وي گفت: اگر امروز در منطقه 10 مجموعه ورزشي و خانه كودك لبخند، افتتاح و خيابان هفت تير بهره‌برداري مي‌شود، 30 پروژه در اين منطقه فعال است و روز گذشته 30 ميليارد تومان به بودجه منطقه 10 براي سال 99 اضافه شده، همه به دليل آن است كه با تقويت زيرساخت‌ها اميد را افزايش دهيم.

شهردار اصفهان با تاكيد بر تأمين آرامش و آسايش براي شهروندان با اجراي پروژه‌هاي عمراني، تصريح كرد: اقدامات شهرداري در مناطق كمتر برخوردار با اين هدف صورت مي‌گيرد كه مردم در اين مناطق بدون احساس تبعيض زندگي خوبي داشته باشند.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر علاوه بر اينكه منطقه 10 براي اجراي پروژه‌هاي خود 140 ميليارد تومان بودجه دريافت كرده و براي تأمين بودجه تلاش مي‌كند تا اعتبارات لازم به پروژه‌ها تخصيص يابد، به خاطر پروژه‌هاي بزرگ شهري اعتبارات وسيعي به سمت اين منطقه هدايت شده است.

تخصيص اعتبار براي احداث خط مترو به نوعي تأمين اعتبار براي شهر است

نوروزي با بيان اينكه براي احداث مترو نزديك به 1000 نفر در زير زمين اين مناطق با استفاده از بهترين روش‌ها و قوي‌ترين تكنولوژي‌ها در حال فعاليت هستند تا مردم اين منطقه با مشكلات ترافيكي و امكانات حمل و نقلي رو به رو نباشند، تصريح كرد: تخصيص اعتبار براي احداث خط مترو به نوعي تأمين اعتبار براي شهر است، اما محل عمليات در مناطق 14 و 10 قرار دارد تا به مناطق ديگر تسري يابد و به منطقه 9 در غرب اصفهان برسد.

وي ادامه داد: از تمام مديراني كه در منطقه 10 تلاش مي‌كنند و معتمدان و شهرونداني كه با شهرداري همراهي دارند، قدرداني مي‌كنيم و اميدواريم در حوزه فرهنگي تنها شاهد احداث خانه لبخند نباشيم، بلكه هر روز و هر ماه به تعداد اين خانه‌ها اضافه شود و همه تلاش كنند تا لبخند بر لبان همه توسعه پيدا كند.

شهردار اصفهان با بيان اينكه افتتاح خانه لبخند يعني سير حركتي به سمت هدف تعيين شده، اصلاح جامعه و پيشگيري از بسياري خطرات، فهيم شدن و ارتقا سطح شعور و آنچه ساير نقاط شهر به آن نياز دارند، اظهار اميدواري كرد: در تمام مناطق شاهد چنين ابتكارات و خلاقيت‌ها باشيم و همه كودكان و نوجوانان بتوانند به جاي آنكه گرفتار برخي مشكلات باشند، در چنين مكان‌هايي گرد هم آيند و در محيط امن آموزش ببينند و كودكان در سايه اين فعاليت‌ها تربيت شده و رشد كنند.

وي عنوان كرد: تمام تلاش خود را به كار گرفته‌ايم تا اقدامات را تداوم بخشيده و شاهد بهبودي اين منطقه در تمام زمينه‌ها باشيم.

به گزارش ايمنا، امروز از پنج طرح خدماتي – عمراني منطقه 10 با صرف 180 ميليارد ريال اعتبار بهره برداري شد؛ اين پروژه‌ها شامل ساماندهي خيابان هفت تير در حدفاصل خيابان پروين تا سپيده كاشاني به طول 280 متر و عرض 33 متر با اعتبار 100 ميليارد ريال، پروژه خانه كودك استاد همايي با صرف 12 ميليارد ريال اعتبار، پروژه مشاركتي مجموعه ورزشي روباز تمدن در بزرگراه شهيد آقابابائي با اعتباري افزون بر چهار ميليارد و 500 ميليون ريال، ساماندهي پياده‌روهاي خيابان شهيد حيدري، امامزاده ابراهيم، ضلع شمالي خيابان جي با اعتبار 13.5 ميليارد ريال است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات