شهر اصفهان به كارگاه عمراني تبديل كرده است

شهر اصفهان به كارگاه عمراني تبديل كرده است

ايرج مظفر در گفت وگو با خبرنگار ايمنا ، اظهار كرد: روند اجراي خط دو مترو اصفهان به سرعت در دست اجرا است و از دو جبهه كاري، فعاليت‌ها انجام مي‌شود به طوري‌كه در حال حاضر 10 ايستگاه از 16 ايستگاه خط دو مترو در حال احداث است.

وي ادامه داد: شفت جبهه دوم خط دو متروي اصفهان از سمت ايستگاه مدرس نجفي طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده تا خردادماه سال آينده اجرا و عمليات حفاري آن از مردادماه سال 99 آغاز خواهد شد.

معاون عمران شهري شهردار اصفهان تأكيد كرد: برنامه ريزي در شوراي معاونان و مديران كلانشهر با هدف انجام كار و تسريع در عمليات و رفع معضل چندين ساله كه گريبان شهر اصفهان را گرفته، انجام مي‌شود.

وي تصريح كرد: شهروندان انتظار دارند اطلاعاتي از پروژه‌ها در اختيار داشته باشند و بدانند در شهر چه هزينه‌هايي مي‌شود.

مظفر گفت: در اين دوره از مديريت شهري با سياست اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام و پروژه‌هاي تأثيرگذار با استفاده از تمام پتانسيل‌هاي موجود در شهر تنها در بخش عمراني علاوه بر اجراي ابر پروژه‌هاي خط دو قطار شهري، حلقه حفاظتي، مركز همايش‌هاي بين المللي اصفهان، تقاطع‌هاي غيرهمسطح، سالن گلستان شهدا، پايانه‌هاي مسافربري و… نسبت به اجراي حدود 330 پروژه در سطح مناطق با مبلغ قراردادهاي منعقد شده بالغ بر هزار ميليارد تومان در خط دو پروژه قطارشهري و 736 ميليارد تومان در مناطق مختلف شهرداري اقدام كرده است.

وي افزود: اين حركت در وضعيت اقتصادي فعلي، ثبات نداشتن قيمت‌ها، همخوان نبودن قوانين براي گرفتن تصميمات مناسب در برخي بخش‌ها، ايرادات بخش‌هاي نظارتي، محدوديت‌هاي ترافيكي، معارضات ملكي و تأسيساتي صرفاً به همت و عزم جدي، حضور و پيگيري مستمر مديران شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر و همراهي مديران استاني و شهري ميسر شده است.

معاون عمران شهري شهردار اصفهان خاطرنشان كرد: اقدامات عمراني بزرگ و كوچك در شهر اصفهان را به كارگاه بزرگ عمراني تبديل ساخته تا برگ زرين ديگري را براي اجراي همزمان اين تعداد پروژه و با اين مبلغ در اقدامات عمراني شهري به افتخارات خود بيافزايد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات