همزمان با ایام‌الله دهه فجر از مستند شهید مدافع حرم علی عظیمی با عنوان عزم عظیم در زرند رونمایی شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر از مستند شهید مدافع حرم علی عظیمی با عنوان عزم عظیم در زرند رونمایی شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

از مستند شهید مدافع حرم علی عظیمی با عنوان عزم عظیم در زرند رونمایی شد .

مهندس مهدلو شهردار زرند: سعی داریم در فعالیتهای فرهنگی و فعالیتهائی که برای شهداء می باشد پیشقدم باشیم / خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم نمونه ای کامل از ایثار و فداکاری هستند چرا که جوانان آنها برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند. همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی و استانی و همچنین خانواده شهید علی عظیمی از مستند زندگی این شهید رونمائی شد .

مهندس محمدرضا مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید علی عظیمی تنها شهید مدافع حرم شهرستان زرند گفت:حرکت و منش شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم ائمه اطهار و ریشه کن نمودن جریان خبیث داعش باعث شده است تا از ورود این دشمنان نظام و اسلام به مرزهای ایران جلوگیری شود .

مهندس مهدلو با اعلام اینکه حفظ و توسعه شعائر نظام مقدس جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهداکمتر از شهادت نیست گفت: اقتدار کشور به برکت جانفشانی شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و امنیت کنونی کشور نیز به برکت مجاهدت و جانفشانی شهدای مدافع حرم می باشد .

وی با اعلام اینکه همواره سعی داریم در فعالیتهای فرهنگی و فعالیتهائی که برای شهداء می باشد پیشقدم باشیم گفت: احساس تکلیف در مجموعه شهرداری برای ساخت این مجموعه باعث شد تا این پروژه با حمایت خانواده و نظرخود شهید به انجام برسد .

وی شهید عظیمی را افتخار شهرستان زرند عنوان و یکی از اهداف اجرای این طرح را شناساندن راه و روش این شهید بزرگوار و الگو گرفتن از ایشان دانست و افزود: کسی تا زمان شهادت ایشان خبر نداشت که وی در جبهه مبارزه با کفار می باشد

منتخب شورای شهر زرند ضمن تقدیر از کارگردان و عوامل اجرائی ساخت این مستند و خانواده شهید عظیمی گفت: خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم نمونه ای کامل از ایثار و فداکاری هستند چرا که جوانان آنها برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند

شهردار زرند به سخن مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: دفاع از حرم رسول الله ،دفاع از مرزهای ایران ودر غربت شهید شدن سه ویژگی منحصر به فرد این عزیزان می باشد .

وی از تکمیل و نهائی کردن این پروژه خبر داد و افزود:اگر بتوانیم دوستان و همرزمان بیشتری از این شهید پیدا نمائیم مطمئناً این مستند نیز تکمیل و نهائی تر خواهد شد .

مهندس مهدلو دعای خیر خانواده شهید عظیمی و شهدای شهرستان را تنها سرمایه شهرداری در این خصوص عنوان کرد و از تمامی مدیران و مسئولین و اعضاء شورای شهر تقدیر و تشکر نمود .

محمد صلاحی نیا کارگردان این مستند نیز در حاشیه این مراسم گفت:مستند شهید علی عظیمی از مهرماه سال ۹۸ کلید و در اواخردی ماه ۹۸ به پایان و با عنوان عظم عظیم با رونمایی شد.

وی با اعلام اینکه این مستند به صورت خاطرات است گفت:در این مستند به غیر از خانواده بزرگوار شهید، برخی از همکاران ودوستان این شهید بزرگوارکه با وی در ارتباط بودند استفاده شده است وبعد از مراسم رونمایی، این مستند از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان روی آنتن می‌رود.

وی گفت: این مستند توسط موسسه فرهنگی هنری آینه سپهرنیلگون کارمانیا وبه تهیه کنندگی محمد رضا مهد لو شهردار زرند ،با تصویر برداری:میثاق ایرانژاد، ومجتبی پورخاتون، کار صدا برداری توسط رضا برومند، کارتدوین توسط محمد مهدی مهدیان، مدیر تولید:مرتضی بخشی وتهیه شده در اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند ساخته شده وجادارد از همه کسانی که در ساخت این مستند بنده را همراهی نمودند تقدیر وتشکر نمایم وخدواند متعال را شاکرم که سعادت وشایستگی را عنایت کرد وتوانستم بدون هیچ دستمزدی زندگی نامه شهید مدافع حرم علی عظیمی را به اتمام برسانیم وجادارد از همه کسانی که در ساخت این مجموعه کمک کردند، خصوصا خانواده محترم شهید علی عظیمی، همکاران ودوستان، تقدیر وتشکر نمایم.

شایان ذکر است در این برنامه از مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی شهید «علی عظیمی» تابلو نقاشی این شهید بزرگوار که توسط استاد مرتضی شهریاری خلق شده بود رونمائی شد .

لازم به ذکراست در این مراسم والدین شهید مدافع حرم علی عظیمی، جناب سرهنگ مهدوی مدیرکل بنیاد حفظ وآثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، علی شفیعی مشاور استانداردر امورایثاراگران، صادق زاده فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان زرند، شهریاری هنرمند نقاش تمثال شهدای مدافع حرم، خانواده شهداء وایثارگران، دانش آموزان بسیجی حضور داشتند ودر پایان این مراسم تابلوی نقاشی شده توسط هنرمند مهدی شهریاری به والدین شهید علی عظیمی تقدیم گردید.

در این مراسم پس از نمایش و رونمایی از این مستند از دست اندرکاران تهیه مستند با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات