هزینه تاسیسات آزادراه تهران_شمال به اندازه ساخت برخی بزرگراه هاست/ پیش بینی تردد روزانه ۱۲ هزار خودرو در آزادراه تهران شمال/ عوارض آزادراه باید واقعی باشد
امیر محمود غفاری معاون برنامه ربزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پروژه آزادراه تهران_شمال با بیان این که این پروژه نماد مهندسی جدید و پیشرفته محسوب میشود و فصل جدیدی از مهندسی را در صنعت راهسازی کشور گشوده است، گفت: این پروژه علاوه بر این که مسیر را کوتاه میکند، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت شده و ایمنی را افزایش میدهد. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی در ادامه به عوارض آزادراه نیز اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که منابع مالی دولت محدود بوده و دولتها به شکل طبیعی از مشارکت بخش خصوصی استفاده میکنند. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تاخیر در افتتاح بزرگراه که قرار بود در دهه فجر انجام شود، اظهار کرد: در کارهای مهندسی پیچیده شبیه قطعه یک بزرگراه تهران_شمال برخی اتفاقات پیش بینی نشده وجود دارد.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات