واگذاری زمین های شرکت نفت آذربایجان شرقی به مسکن مهر

واگذاری زمین های شرکت نفت آذربایجان شرقی به مسکن مهر

استاندار آذربایجان شرقی از واگذاری بخشی از زمین های شرکت نفت این استان را به مسکن مهر به دستور رئیس جمهور خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد علیرضابیگی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان بر ضرورت همراهی مسئولان استانی در زمینه مسکن مهر تاکید کرد.

بیگی تاکید کرد: رسیدگی به وضع محرومان در زمینه مسکن مهر و از طریق فروش بخشی از زمین‌ها تامین خواهد شد که در این زمینه همت جدی از سوی شورای مسکن استان وجود دارد.

وی یاد آور شد: خدمات دولت نهم و دهم به عنوان مرجع و سنجشی برای خدمات دولت‌های بعدی است که یک توفیق بزرگ برای دولت محسوب می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات دولت در زمینه مسکن مهر استان تاکید کرد: سرعت ساخت مسکن مهر در استان موجب بالا رفتن انتظارات مردمی شده و انتظار می‌رود تا هماهنگی و همراهی در این زمینه مورد توجه مسئولان استان باشد.

وی یادآور شد: افتتاح ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در استان که با سفر ریاست جمهوری صورت گرفت یک حرکت کم نظیر در کشور محسوب می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: این پروژه‌ها در زمانی به بهره‌برداری رسید که فصل نقل و انتقال واحدهای مسکونی بود و فضای روانی خوبی در استان به وجود آمد.

بیگی مسکن مهر را به عنوان یک دغدغه جدی برای مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: بازرسی مکرر در زمینه مسکن مهر و رفع مشکلات مورد توجه قرار گرفته است.

وی یاد آور شد: مردم قدرشناس خدمات دولت هستند و در شهرهای مختلف این قدردانی را از سوی گروه‌های مختلف شاهد هستیم.

به گفته استاندار آذربایجان شرقی، بخش قابل توجهی از تسهیلات مسکن مهر در استان جذب شده است.

در این جلسه مصوب شد تا بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان ضمانتی دریافت نکرده و تنها به تحویل برگ تعهد خود برآوردی در زمینه بازپرداخت وام اکتفا کنند.

ساخت مدارس و فضاهای آموزشی با استفاده از اعتبارات استانی و ملی به صورت مساوی در شهر جدید سهند نیز در این شورا به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه از مسئولان استانی در زمینه مسکن مهر تجلیل شد

 

 

    نظرات