دیدار مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی خراسان شمالی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی خراسان شمالی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به مدیرکل و معاونین گفت : شما در یک نهاد فرهنگی خدمت می کنید چون مسکن جزو یک فرهنگ است و مکان آرامش و اگر آرامش نباشد فرهنگ جامعه مختل خواهد شد .

وی اظهار داشت : شما نه تنها کار فیزیکی می کنید بلکه کار فرهنگی نیز انجام می دهید که زیرساخت همه افکار انسان آرامش است و اگر انسان آرامش بگیرد خروجی تصمیم گیری آن موفق خواهد بود ولی اگر آرامش نداشته باشد قطعا خروجی ناموفقی خواهد داشت .

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی به پروژه مسکن مهر در گلستان شهر اشاره کرد و افزود : مردم در مورد مسکن مهر به ما خیلی مراجعه می کنند و توقع ما از شما عزیزان این است که این بحث را جدی بگیرید و تسریع در عملیات داشته باشید و حتی المقدور در زیبایی منطقه کارهای زیادی مثل ایجاد فضای سبز مناسب و پارک های کودک را انجام دهید .

وی همچنین به بحث محور بجنورد به جنگل گلستان اشاره کرد و اظهار داشت : راه هم یکی از زیرساخت های اساسی استان است و باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد تا بتوانیم در ایم محور تصادفات را کاهش دهیم .

نژاد صفوی در رابطه با برنامه ریزی به عمل آمده جهت تأمین فضای سبز واحدهای مسکن مهر در شهرستانها و همچنین افزایش خدمت رسانی به ساکنین محترم این مناطق توضیحاتی دادند.

وی همچنین در رابطه با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص تسریع در اتمام محور جنگل گلستان و بهره برداری 10 کیلومتر از این محور در این هفته اشاره نمود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز  در پایان گزارش مختصری از پروژه های این اداره کل ارائه نمود .

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات