قوانین بايد برای همه به صورت یکسان اجرا شود.

قوانین بايد برای همه به صورت یکسان اجرا شود.







به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ زهرا یوسفی رییس کمیسیون سلامت و خدمات شهری پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستورکار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: بسیاری از مردم در مراجعه به شهرداری به درستی از قوانین آگاهی ندارند و نمی توانند از پرونده‌های خود در حوزه تفکیک زمین به خوبی دفاع کنند؛ بنابراین باید مراقب باشيم تا قانون به صورت یکسان برای همه اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وضعیت دبی نهر دلیچای گفت: قاعدتا نبايد مسير نهر جابجا ميشد اما با وجود احداث کانال جديد در مسير این نهر، امكان عبور آب ۵_۶ برابر شده و بعید است هنگام سیلاب آب سرریز شود.

به گفته یوسفی همچنان در مورد لایروبی این مسیر با توجه به عمق زياد آن ، نگرانی وجود دارد و این کانال نباید سرپوشیده باشد تا لایروبی آن امکان پذیر شود.

یوسفی خواستار رعایت ضوابط و اخذ مجوزهای قانونی در خصوص این پروژه شد.

رییس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به تشریح برنامه های این کمیته به ویژه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت وگفت: برگزاری همایش بزرگ با حضور أقشار مختلف زنان در روز ۲۷ بهمن ماه، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توليدات زنان در مجتمع طوبی و شستشو، فضاسازی و نورپردازی المان میدان مادر از جمله برنامه های این کمیته به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)به شمار می رود.


/پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات