خدمت مظلومانه و بدون هیاهوی شهردار به مردم گرگان

خدمت مظلومانه و بدون هیاهوی شهردار به مردم گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، میرمحمد غراوی در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی احداث شهربازی مدرن گرگان و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر شهرستان گرگان که با حضور «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور انجام شد، اظهار کرد: با افتخار می‌گویم آغاز عملیات اجرایی پروژه شهربازی گرگان جای خوشحالی دارد که امروز کلنگ آن زده شد و انشاالله در مدت یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: جا دارد علاوه بر تقدیر از فرماندار گرگان که از زمان حضورشان مایه دلگرمی و وفاق بیشتری در شهرستان شدند تشکر ویژه از دکتر دادبود شهردار گرگان داشته باشم که مظلومانه و بدون هیاهو و جنجال عاشقانه به مردم گرگان خدمت می‌کند و طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی را شروع کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر شهردار گرگان با آن صعه صدر و تجربه بالایی که دارند نبودند شاید اتفاقاتی که امروز در شهر رقم خورد، به وجود نمی‌آمد.

غراوی بیان کرد: در این مراسم مراتب تقدیر و تشکر آقای استاندار و خودم را از شهردار و مجموعه شهرداری گرگان را اعلام کنم.

وی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه شهربازی مدرن و بازار موزه هفت شهر نشان می‌دهد شهرداری گرگان توانمندی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را بدست آورده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: به هیچ عنوان شهرداری قادر نیست به تنهایی تصدی بسیاری از امور را به دست بگیرد و تجربه هم نشان داده شهرداری تصدی بسیاری از امور را به بخش خصوصی بدهد.

غراوی تاکید کرد: امیدوارم در سال آینده که شنیده‌ام مقرر است بودجه شهرداری گرگان جهش خوبی داشته باشد شاهد اتفاقات بسیار خوبی در گرگان باشیم.

وی بیان کرد: امسال در استان گلستان 2 هزار و 531 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 907 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: این نشان می‌دهد در سال جاری ما در استان گلستان از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کرده‌ایم و حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان از پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

غراوی گفت: دولت باید راه را برای حضور سرمایه‌گذار تسهیل کند تا بتوان از ظرفیت این بخش بیشتر استفاده کرد.

خدمت مظلومانه و بدون هیاهوی شهردار به مردم گرگان

خدمت مظلومانه و بدون هیاهوی شهردار به مردم گرگان

خدمت مظلومانه و بدون هیاهوی شهردار به مردم گرگان

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات