اجراي پروژه‌هاي شهري براي افزايش زيست‌پذيري و رفاه مردم

اجراي پروژه‌هاي شهري براي افزايش زيست‌پذيري و رفاه مردم

به گزارش خبرنگار ايمنا ، قدرت الله نوروزي صبح امروز_شنبه 19 بهمن ماه 98_ در برنامه راديويي «سلام اصفهان» ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر، اظهار كرد: روز سه شنبه هفته‌جاري با حضور همه مردم در راهپيمايي 22 بهمن اين روز را گرامي خواهيم داشت.

وي با بيان اينكه بودجه سال 99 شهرداري اصفهان در كميسيون تلفيق شوراي اسلامي شهر در حال بررسي و نهايي‌شدن است، افزود: در بودجه سال 99 در كنار پروژه‌هاي بزرگ عمراني، رديف‌هاي مختلفي براي پروژه‌ها در مقياس‌هاي مختلف كه به افزايش زيست‌پذيري شهر و رفاه مردم كمك مي‌كند، توجه شده است.

شهردار اصفهان تصريح كرد: بودجه سال 99 شش هزار ميليارد تومان است كه بررسي و تصويب آن توسط شورا و تأمين اعتبار آن توسط شهرداري كاري سنگين است كه اميدواريم با كار و تلاش مبتني بر تدبير همچون دو سال گذشته شاهد تحقق بودجه‌ها و تخصيص آن به پروژه‌هاي شاخص شهري، منطقه‌اي و ساير موارد موجود در رديف‌هاي بودجه‌اي باشيم.

وي با اشاره به افتتاح پروژه ايستگاه پمپاژ و منبع ذخيره آب دو هزار و 500 مترمكعبي در منطقه 11، گفت: روز گذشته در مراسمي با حضور استاندار اصفهان پروژه زيست‌محيطي ايستگاه پمپاژ و منبع ذخيره آب دو هزار و 500 مترمكعبي مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

نوروزي ادامه داد: به منظور استفاده از پساب‌ها براي تأمين آب مورد نياز آبياري فضاي سبز تصفيه‌خانه‌ها احداث مي‌شود كه منبع ذخيره آب دو هزار و 500 مترمكعبي نيز اقدام مهمي براي توسعه پايدار در سطح شهر اصفهان است و انجام اين اقدامات به سمت استفاده از گونه‌هاي پايدار و مقاوم در فضاهاي سبز شهر نيز ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينكه سال گذشته تصفيه‌خانه پساب شمال اصفهان با مشاركت يك شركت دانش‌بنيان به بهره‌برداري رسيد، گفت: جهت اتصال اين شبكه براي بهره‌برداري در سطح شهر و آبياري فضاي سبز، به پروژه‌هاي مكمل ديگري نياز است كه احداث پروژه ايستگاه پمپاژ و منبع ذخيره آب دو هزار و 500 مترمكعبي با اين هدف انجام شده و شهرداري را به سمت بهره‌برداري كمتر از منابع قبلي براي تأمين آب به ويژه منابع آب‌هاي زيرزميني سوق مي‌دهد.

شهردار اصفهان با اشاره به برنامه ملاقات مردمي خود با شهروندان در مناطق مختلف شهر، گفت: فردا يكشنبه _20 بهمن ماه 98_ در جمع شهروندان منطقه چهار حاضر خواهيم شد و اميدواريم اين حضور بتواند اقدامي در مسير رفع مشكلات مردم و تلاشي براي تأمين خواسته‌ها و نظرات آنها باشد.

وي افزود: روز گذشته در يك حادثه حريق توأم با انفجار در دستگرد اصفهان، نيروهاي امدادي ايستگاه شماره 11 آتش نشاني اصفهان به محل حادثه اعزام و امدادرساني در شرايط بسيار سخت انجام شد.

نوروزي ادامه داد: در اين حادثه يكي از آتش نشانان ايستگاه شماره 11 به دليل نبود حفاظ و نرده در راه پله ساختمان، وجود دود غليظ و انفجار مجدد، از ارتفاع سقوط كرد و هم‌اكنون در بيمارستان بستري شده است كه ضمن تقدير از دلاوري‌هاي آتش‌نشانان، براي اين آتش‌نشان مصدوم نيز آرزوي سلامتي و بهبودي داريم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات