حمایت های شهردار جهادی و شورای اسلامی شهر مشهد از اجرای خطوط قطار  ...

حمایت های شهردار جهادی و شورای اسلامی شهر مشهد از اجرای خطوط قطار ...

حمایت های شهردار جهادی و شورای اسلامی شهر مشهد از اجرای خطوط قطار شهری قابل تقدیر است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: حمایت های شهردار پرتلاش و جهادی و شورای اسلامی شهر مشهد از اجرای خطوط قطار شهری قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سردار سعید محمد اسلامی، امروز در مراسم ورود دستگاه حفار به پایانه مسافربری امام رضا(ع) که با حضور شهردار مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی، شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر و معاونان شهردار برگزار شد، افزود: شهر مشهد شهر امام رضا(ع) است که سالانه پذیرای حدود بیش از ۲۵ میلیون زائر است لذا کارکردن در مشهد باعث افتخار است.
وی اضافه کرد: از حمایت های شهردار مشهد که مدیری توانمند و جهادی است، همچنین شورای اسلامی شهر مشهد که زمینه خدمات رسانی در احداث خطوط قطار شهری مشهد در خط دو، سه و انشاا.. خط چهار قطار شهری مشهد را که به نوعی توسعه زیر ساخت های شهری را فراهم کرده اند، تشکر می کنیم.
وی با بیان این که در احداث قطار شهری برخی شهرها فعال بودیم از این اقدام حمایت نمی شد، اظهارکرد: وقتی به مسئولان این شهرها اعلام می کردیم چرا به ساخت پل ها و سایر ابنیه های شهری توجه می شود اما به قطار شهری توجه نمی کنید در پاسخ اعلام می شد که مدیران بیشتر دوست دارند کارهایی را انجام دهند که پیش چشم باشد و مردم ببینند اما مترو در زیر زمین انجام می شود و مردم آن را نمی بینند.
سردار محمد ادامه داد: اما خوشبختانه مدیریت شهری مشهد متمایز هستند و از اجرای پروژه های قطار شهری حمایت زیادی کرده اند، زیرا برایشان خدمات رسانی و ساخت پروژه های عمرانی در رو یا زیر زمین تفاوتی ندارد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: به شهردار مشهد قول داده ایم درصورت تامین منابع مالی ۵.۵کیلومتر از خط سه قطار شهری مشهد در هسته مرکز شهر را ظرف ۱۵ماه آینده آماده بهره برداری کنیم که این کار باعث تکمیل حلقه اتصال راه آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری امام رضا (ع) به حرم مطهر خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات