دسترسی آسان به صندوق‌های اخذ رای از طریق نقشه همراه مشهد

دسترسی آسان به صندوق‌های اخذ رای از طریق نقشه همراه مشهد

دسترسی آسان به صندوق‌های اخذ رای از طریق نقشه همراه مشهد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: دسترسی آسان به صندوق‌های اخذ رای در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در مشهد، از طریق نقشه همراه مشهد میسر می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر بیان کرد: با هدف سهولت دسترسی شهروندان به شعب اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهر، امکان مشاهده و مسیریابی این شعب بر روی نقشه همراه مشهد فراهم شده است که در روزهای منتهی به انتخابات ۲ اسفندماه برای شهروندان قابل مشاهده خواهد بود.
وی ضمن اشاره به مزایای استفاده از این نقشه افزود: امکان پیدا کردن نزدیک‌ترین شعب اخذ رای، مشاهده میزان ترافیک معابر و مسیریابی برای تردد از طریق خودروهای شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، از جمله امکاناتی است که شهروندان را برای دسترسی آسان‌تر به شعب اخذ رای یاری می‌کند.
رجائیان نقشه همراه مشهد را ابزاری برای تردد آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای شهروندان توصیف کرد و افزود: از طریق این نقشه می‌توان اطلاعات گوناگونی در خصوص مسیرها و اماکن شهری به دست آورد، به گونه‌ای که شهروندان پیش از تردد در شهر با بررسی نقشه همراه مشهد می‌توانند ضمن آگاهی از محل دقیق مقصد خود، مسیرهایی کوتاه‌تر و با ترافیک کمتر را پیدا کنند؛ همچنین از محل و میزان ظرفیت پارکینگ‌های شهری آگاهی یافته و از وضعیت کیفیت هوا در مناطق مختلف آگاه شوند.
رجائیان تصریح کرد: امکان مسیریابی به تفکیک از طریق وسایل نقلیه شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی در این نقشه فراهم شده و شهروندان می‌توانند برای جابه جایی آسان‌تر، محل ایستگاه‌ها و مسیرهای اتوبوس و مترو را روی این نقشه مشاهده کنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: شهروندان مشهد با مراجعه به نشانی اینترنتی map.mashhad.ir و دریافت رایگان این اپلیکیشن شهروندی، ضمن دسترسی آسان به شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانند به صورت روزمره نیز از امکانات این نقشه استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات