تاکسی هوشمند ۱۸۸۰ رونمایی شد

تاکسی هوشمند ۱۸۸۰ رونمایی شد

تاکسی هوشمند ۱۸۸۰ رونمایی شد

طی مراسمی و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی نرم افزار "توروبوتاکسی"و تاکسی هوشمند ۱۸۸۰ رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در مراسم رونمایی از تاکسی هوشمند ۱۸۸۰ که با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری و جمعی از مدیران شهری برگزارشد، گفت: خوشحال هستیم که شاهد توسعه استفاده از سیستم های هوشمند دریکی از تاکسی های بخش خصوصی توسط کارشناسان بومی و مشهدی هستیم.
وی افزود: ورود تاکسی ۱۸۸۰ به حوزه تاکسی های هوشمند و اینترنتی با استفاده از نرم افزار "توربوتاکسی" تحت نظارت سازمان تاکسیرانی، نوید دهنده حرکت شرکت های تاکسیرانی درمسیر استفاده از سیستم های به روز برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.
وی با بیان این که تاکسی ۱۸۸۰ با دو هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی در کنار مرکز کال سنترزمینه استفاده از نرم افزارهای هوشمند را همانند تاکسی های اینترنتی فراهم آورده است، اظهارکرد: درحال حاضر رانندگان این شرکت می توانند با استفاده از نرم افزارهوشمند نقاطی که مسافران تقاضای سفر دارند را شناسایی و نسبت به خدمات رسانی اقدام کنند.
محبی تصریح کرد: ۱۸۸۰ شبانه روز به صورت میانگین ۱۴ الی ۱۶ هزار سرویس به شهروندان ارائه می دهد و کرایه های آن نیز براساس تاکسیمتر محاسبه می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: رانندگان تاکسی های ۱۸۸۰ مراحل گزینش را طی کرده و ضمانت های لازم ازآنها اخذ شده است.
وی گفت: یکی از چالش هایی که برخی اوقات با آن روبرو هستیم تعیین دقیق نرخ سرویس مدرسه است که برای رفع این مشکل،این شرکت به دنبال طراحی نرم افزاری جهت محاسبه کرایه سرویس های مدارس است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات

      سلام من راننده هستم باماشین برای ثبت نام در1880 کجاباید بیاییم

      سلام برای ثبت نام راننده باید چطوری اقدام کنم