افتتاح چپگرد شهید ناصری در دهه اول اسفند ماه

افتتاح چپگرد شهید ناصری در دهه اول اسفند ماه

افتتاح چپگرد شهید ناصری در دهه اول اسفند ماه

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد با عذرخواهی ازشهروندان بابت تاخیر در بهره برداری پروژه چپ گرد غیرهمسطح شهید ناصری گفت: این پروژه دهه اول اسفند ماه افتتاح خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی درخصوص صفر شدن تابلو روز شمار پروژه شهید ناصری و تاخیر در افتتاح این پروژه افزود: از شهروندان عزیز بابت تاخیر پیش آمده در اتمام و افتتاح چپ گرد غیرهمسطح شهید ناصری طبق زمانبندی اعلام شده عذر خواهی می کنیم، اما برخی مسائل درهنگام اجرای پروژه های عمرانی پیش می آید که قابل پیش بینی نیست.
وی اضافه کرد: دو موضوع باعث تاخیر در بهره برداری از چپ گرد غیرهمسطح شهید ناصری در زمانبندی مشخص شد که یکی قرار گرفتن لوله انتقال آب در محل اجرای فوندانسیون پایه اصلی پل بود.
وی با بیان این که در ابتدا اعلام شده بود که لوله خارج از محل اجرای فوندانسیون قراردارد اما پس از خاکبرداری مشخص شد که لوله در محل اجرای فندانسون قرارگرفته، لذا جابه جایی لوله آب و تغییر در محل اجرای فندانسون پایه اصلی در زمانبندی درنظر گرفته شده تاخیر ایجاد کرد.
کاظمی تصریح کرد: موضوع دوم بارش برف و کاهش دمای هوا در زمان بتن ریزی نیز تاخیر درزمانبندی را درپی داشت.
معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: اکنون باتوجه به اقدامات باقی مانده به دنبال آن هستیم تا چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری را در دهه اول اسفند ماه افتتاح کنیم .
وی با عذرخواهی مجدد از شهروندان بابت تاخیر پیش آمده اظهارکرد: از این بابت خوشحال هستیم که شهروندان کارها و فعالیت های ما را رصد می کنند، به همین خاطر تابلو روزشمار برای پروژه های عمرانی نصب می شود تا شهروندان برعملکرد ما نظارت داشته باشند.
وی گفت: ما با توجه به تاکیدات شهردار مشهد بر سرعت در اجرای پروژه ها، تمامی تلاش خود را می کنیم تا پروژه های عمرانی سر موعد مقرر به بهره برداری برسند و به همین دلیل پروژه ها به صورت سه شیفته فعال هستند اما برخی اوقات با مضوعات پیش بینی نشده روبه رو می شویم که زمانبندی را تحت تاثیر قرارمی دهد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات