مهندس منصوری معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری از تصویب تعرفه محلی سال 99 شهرداری زرند خبر داد .

مهندس منصوری معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری از تصویب تعرفه محلی سال 99 شهرداری زرند خبر داد .

مهندس محمد منصوری معاون اداری ومالی شهرداری زرند با اعلام اینکه تعرفه عوارض محلی مهم‌ترین و اصلی ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری می باشد گفت: در سال جاری و با درنظر گرفتن تعرفه عوارض محلی سالهای گذشته سعی شده است تعرفه مناسبی را تهیه و تدوین کنیم که این امر ضمن در نظر گرفتن تمامی ضوابط و مقررات، متناسب با نیازهای عموم شهروندان باشدتا بتوانند این عزیزان بخش عمده ای از مشکلات پرداخت عوارضی خود را رفع نمایند.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری زرندتصریح کرد: در تعرفه عوارض محلی سال 99 تغییراتی لحاظ شده که این تغییرات صرفاً برای خدمات دهی مناسب تر شهرداری به شهروندان می باشد .

مهندس منصوری با اعلام اینکه رضایت شهروندان یکی از اولویت های اصلی در تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری زرند می باشد افزود:امیدواریم شهروندان همچون سالهای گذشته با پرداخت عوارض خود علاوه بر تحقق بودجه شهرداری بر روند تسریع در پروژه های عمرانی و شهرسازی همراه این نهاد خدمتگذار باشند .

وی در پایان افزود: شهروندان گرامی می توانند جهت مشاهده این تعرفه به وب سایت شهرداری زرند به نشانی www.zarand.ir مراجعه نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات