برگزاری جلسه فوری ستاد مدیریت بحران در شهرداری گرگان

برگزاری جلسه فوری ستاد مدیریت بحران در شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بروز باد و طوفان،باران و برف، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری گرگان با در محل دفتر معاون خدمات شهری شهرداری گرگان برگزار شد.
موسی الرضا صفری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در این جلسه با اشاره به نقش محوری شهرداری گرگان در مدیریت بحران شهری بر هماهنگی بین بخشی و بین سازمانی در راستای مقابله و آمادگی در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی تاکید کرد.
وی افزود: بایستی همه مجموعه شهرداری جهتبرای مقابله با بحران احتمالی با توجه به هشدار هواشناسی آمادگی کامل داشته باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی که امکان بروز سرمای شدید، باد و طوفان، باران و برف وجود خواهد داشت تمامی واحدهای شهرداری گرگان تمهیدات لازم را توسط واحدهای عملیاتی و اجرایی اتخاذ کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در پی اعلام وضعیت هشدار هواشناسی باتوجه به وزش باد شدید و وقوع طوفان از روز شنبه مورخ 19بهمن ماه لغایت چهارشنبه 22 بهمن ماه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث انتظار است شهروندان از تردد غیر ضروری یا تفریح و گشت و گذار در جنگل ها و رودخانه ها تا آرام شدن وضعیت جوی جدا خودداری کنند.

مهدی قره‌قاشی خاطرنشان کرد: پنجره ها و درها را محکم ببندید و در صورت نیاز از چسب های نواری برای تقویت شیشه ها استفاده کنید و در هنگام باد شدید و طوفان از در و پنجره ها فاصله بگیرید تا خطر برخورد با آن یا شیشه های شکسته احتمالی کاهش یابد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان متذکر شد: اجسام معلق و یا با اتصالات ضعیف را حتما به هر طریقی که میتوانید محکم کنید و به بناهای فرسوده نزدیک نشوید و خودروهای خود را زیر سقفهای نا ایمنی و دیوارها پارک نکنید و به یاد داشته باشید که اگر آرامش خود را حفظ کنید در موارد اضطراری بهتر عمل خواهید کرد.

قره‌قاشی گفت: برای پیشگیری از خاموشی احتمالی شبانه، از هم اکنون چراغ اضطراری مهیا کنید و از سیم‌های آویزان برق دور شوید و به مقامات مسئول اطلاع دهید.

برگزاری جلسه فوری ستاد مدیریت بحران در شهرداری گرگان

برگزاری جلسه فوری ستاد مدیریت بحران در شهرداری گرگان

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات