همکاری دانشگاه هنر با سازمان زیباسازی تهران در زمینه نور و طراحی شهری

همکاری دانشگاه هنر با سازمان زیباسازی تهران در زمینه نور و طراحی شهری

www.BanaNews.irرئیس دانشگاه هنر گفت: دانشگاه هنر در خصوص همکاری با سازمان زیباسازی در حوزه‌های نور، مبلمان شهری و طراحی شهری اعلام آمادگی می کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، سعید کشن فلاح با اشاره به امضای تفاهم نامه با سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: دانشگاه هنر براساس این تفاهم نامه همکاریهای لازم را در این زمینه با سازمان به عمل می آورد.

سید محمد جواد شوشتری - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در زمینه تفاهم نامه سازمان زیباسازی شهر تهران و دانشگاه هنر گفت: مهمترین هدف از امضای این تفاهم نامه ارتقای سطح همکاری با مراکز علمی، دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی است.

شوشتری با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های علمی استادان و دانشجویان در کارهای پژوهشی، تالیف، ترجمه و انتشار کتب مورد نیاز سازمان هدف دیگر انعقاد این قرارداد همکاری است، افزود: هدایت پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به سمت مباحث سازمان زیباسازی شهر تهران و همچنین همکاری‌های آموزشی در قالب برگزاری نشست‌های تخصصی برای مسئولان و کارشناسان زیباسازی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از دیگر اهداف سازمان در ایجاد همکاری‌های متقابل بین سازمان و دانشگاه‌هاست.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به وظایف این سازمان در مقابل دانشگاه هنر، خاطرنشان کرد: انعکاس نیازهای پژوهشی و مطالعاتی دانشگاه و مساعدت در توسعه راه‌اندازی رشته های مورد نیاز زیباسازی شهری از وظایف سازمان در مقابل دانشگاه هنر است.

شوشتری ادامه داد: حمایت از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با توسعه پایدار زیباسازی شهری و حمایت مالی از برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی با رویکرد زیباسازی شهری از دیگر وظایف سازمان است.

 

    نظرات