تعریض ابتدای خیابان خواجه‌ربیع در اولویت سال 99  ...

تعریض ابتدای خیابان خواجه‌ربیع در اولویت سال 99 ...

تعریض ابتدای خیابان خواجه‌ربیع در اولویت سال 99 خواهد بود/ دوربرگردان ابوطالب تا پایان بهمن به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند صبح امروز از میدان امام‌حسین(ع)، ابتدای خیابان خواجه ربیع و همچنین عملیات اجرایی دوربرگردان ابوطالب بازدید کرد.

بهاروند در حاشیه بازدید از میدان امام‌حسین(ع) و ابتدای خیابان خواجه ربیع با بیان اینکه این بازدید در پی درخواست‌های شهروندان به منظور تعریض خیابان و حل مشکل ترافیکی ابتدای این خیابان در برنامه قرار گرفت، گفت: روستاهای بسیاری در این محدوده قرار گرفته که راه دسترسی آنها از خیابان خواجه‌ربیع است و از سوی دیگر در برخی نقاط عابران پیاده نیز با محدودیت رفت‌وآمد روبرو هستند.

وی اظهارکرد: این موضوع باید در کارگروه ترافیک بررسی و سپس در کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک مطرح شود تا تصمیم‌گیری لازم برای تعریض ابتدای خیابان و تملک اراضی صورت گیرد؛ این عملیات در اولویت‌های سال 99 خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی دیگر از مسائل ساکنان مربوط به خیابان خواجه ربیع 3 (20 متری) بود، گفت: افزود: این خیابان از مدتی قبل یکطرفه شده ولی رانندگان به شکل دوطرفه در آن تردد می‌کنند؛ با هماهنگی سازمان ترافیک و پلیس راهور مشکل این خیابان نیز برطرف خواهد شد.

بهاروند با اشاره به تردد مکرر خودروهای سنگین در این محور، گفت: براساس مصوبه شورای شهر برای محدودیت تردد این خودروها، میتوان در ساعاتی مشخص محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین اعمال کرد.

دوربرگردان ابوطالب تا پایان بهمن به بهره‌برداری می‌رسد

در ادامه، بهاروند از عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب نیز بازدید داشت.

وی در خصوص این پروژه نیز گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی مطابق با برنامه زمانی در حال پیش رفتن است و تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات