ساخت‌وسازهای خیابان احمدآباد فقط براساس طرح‌  ...

ساخت‌وسازهای خیابان احمدآباد فقط براساس طرح‌ ...

ساخت‌وسازهای خیابان احمدآباد فقط براساس طرح‌ تفصیلی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا شهریاری در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شماره 3 شورای شهر مشهد که در منطقه یک شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه کاهش سفرهای درونشهری موضوعی بسیار مهم است و باید در جهت تحقق آن تلاش نمود، اظهارکرد: نیازهای هر منطقه باید به شکل مجزا درنظر گرفته شود و سرانه‌های خدماتی و ... را برای هرکدام از آنها مورد توجه قرار دهیم تا بتوان مانع از سفرهای غیرضروری شد.

وی افزود: هر منطقه شهرداری باید بعنوان یک شهر دیده شود؛ شهری که تمام نیازهای شهروندان خود را بتواند در درون خود تامین کند.

شهریاری با بیان اینکه یکی از مشکلات و مسائل عمده ما در منطقه یک، مربوط به مطب‌ها و ساختمان‌های پزشکان خیابان احمدآباد، پرستار و ... است، گفت: به همین منظور، براساس توافق صورت گرفته، ساخت‌وسازهای این محدوده تنها براساس طرح‌های تفصیلی خواهد بود و هیچگونه تراکم مازادی داده نمی‌شود؛ بسیاری از گره‌های ترافیکی که امروز شاهد آن هستیم، ثمره عدم رعایت طرح‌های شهری است.

رئیس کمیته نظارتی شماره 3 شورای شهر مشهد نیز خاطرنشان کرد: شرایط باید به نحوی فراهم شود که در حوزه سلامت، عدالت داشته باشیم؛ عدالت در سلامتی یعنی امکانات و خدمات پزشکی برای همگان در دسترس باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات