دعوت شهردار بندرانزلی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت شهردار بندرانزلی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


به زارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی با صدور پیامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم شهرستان بندرانزلی را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

12بهمن هر سال، یاد آور ورود مسرت بخش و تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، بزرگ مرد و حقیقت جاودانه ای که با رهبری حکیمانه خویش، طومار ننگین ستمگران را در هم پیچید و آزادی و عزتمندی را برای مردان و زنان ستم ستیز ایران اسلامی به ارمغان آورد .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس ، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم ، امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بندرانزلی تبریک عرض می نمایم و از احاد مردم قهرمان بندرانزلی درخواست می نمایم تا در روز ۲۲ بهمن باحضور باشکوه خود در راه پیمایی این روز بزرگ باردیگر باعث خلق حماسه نمایند .

حسن پور قربان

شهردار بندرانزلي

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات