جلسه ستاد بحران شهرداری بندرانزلی برگزار شد

جلسه ستاد بحران شهرداری بندرانزلی برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی، جلسه بحران  راس ساعت 8 صبح یکشنبه 20 بهمن 98 با حضور اعضای ستاد بحران و نیز تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر پورقربان‏ با توجه به اعلام بارش برف و باران در بندرانزلی و رفع محدودیت ها و کمبودهای واحدها در مقابله با وضعیت بحران‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ بیان نمودند: اگرچه همه نیازها و کاستی ها در طی جلسات متعدد بررسی و رفع کمبودها در برنامه ریزی های  کاری ستاد بحران قراردارد ولی جهت حصول اطمینان از آمادگی کامل واحدها، جلسه ستاد بحران برگزار تا حداکثر آمادگی برای هرچه موفق تر عمل کردن در روزهای بحرانی پیش رو بوجود آید.

دکتر پورقربان ضمن تاکید بر آماده باش کامل همه واحدهای شهرداری در ایام بارش برف اعلام نمودند: علاوه بر ستاد بحران ‏ حضور همه نیروها و و احدها در این ایام ضروروی می باشد.

در ادامه مهندس رضواندل ضمن اخذ و ارائه گزارش هواشناسی که بارش برف 20 الی 40 سانت  و همچنین وزش باد در  طی 2 ورز آتی پیش بینی شده است،  وضعیت امکانات و اقدامات انجام شده و در دست اقدام ستاد بحران را طی گزارشی به اطلاع حاضران در جلسه رساند و بیان نمود که ضمن آمادگی ماشین آلات مورد نیاز در موقع بحران‏، سوخت، ذخیره سوخت، نمک مورد نیاز، و...  نیز تامین  وفراهم می باشد.

سپس ضمن اینکه هر یک از مسئولین واحدهای مربوطه گزارش وضعیت آماده باش واحد خود در زمان بحران را اعلام نمودند ،اعضای محترم شورا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هر چه بهتر عمل کردن شهرداری در ایام بارش برف اعلام نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات