مرکز ديسپاچينگ منطقه‌اي زنجان فردا به بهره‌برداری می‌رسد

مرکز ديسپاچينگ منطقه‌اي زنجان فردا به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، فردا با حضور محمدحسن متولي زاده مديرعامل شركت توانير، يكي از مراكز مهم ديسپاچينگ منطقه‌اي كشور در زنجان به بهره‌برداري مي‌رسد.
اين مركز ديسپاچينگ كه با اعتباري بالغ بر 16ميليارد تومان در قالب پويش #هرهفته_الف_ب_ايران به بهره‌برداري مي‌رسد، در افزايش پايداري برق استان‌هاي زنجان و قزوين موثر خواهد بود.
برپايه اين گزارش، احداث اين مركز ديسپاچينگ منطقه‌اي در زنجان در همكاري و هماهنگي مستمر با ديسپاچينگ ملي، تنظيم ولتاژ در حوزه عملياتي تحت پوشش، اجراي عمليات بازيابي شبكه پس از بروز حوادث و... تاثير بسزايي خواهد داشت.
بهمن اله مرادی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان نیز با اشاره به ارتقای سطح مرکز دیسپاچینگ ناحیه‌ای زنجان به مرکز دیسپاچینگ منطقه‌ای استان گفت: با هدف ارتقای ظرفیت‌های فرماندهی و کنترل در سطح شبکه انتقال برق و افزایش سطح امنیت و پایداری شبکه کشور سطح مرکز دیسپاچینگ زنجان به مرکز دیسپاچینگ منطقه ای زنجان ارتقا یافت.
وی با بیان این که با توجه به نتایج ارزیابی به عمل آمده از مرکز دیسپاچینگ زنجان و اقدامات انجام شده آن شرکت در راستای تامین نیازمندیهای استخراج شده از ارزیابی و همچنین مطابق بند یک ماده 7 اساسنامه شرکت مدیریت شبکه برق ایران سطح مرکز دیسپاچینگ زنجان به مرکز دیسپاچینگ منطقه‌ای زنجان ارتقا پیدا کرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات