فرمانده سپاه بیت المقدس: انقلاب اسلامی جریان ساز فرهنگ مقاومت در دنیا است

فرمانده سپاه بیت المقدس: انقلاب اسلامی جریان ساز فرهنگ مقاومت در دنیا است

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کردستان ، سید صادق حسینی روز یک شنبه در یادواره شهدای کارمند اداره راه و شهرسازی کردستان با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل اظهار داشت :امام (ره) در جریان مبارزات خود توانست صدایی واحد از مردم در برابر جریان استبدادی و نظام حاکم در ایران را شکل دهد که تمام این صدا برگرفته از اعتقاد ، اندیشه ،تفکر ،دین ،پیامبر و هدف مشترک بود .
سردار حسینی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود :همه میدانیم که امنیت و پیشرفت امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم اما باید این آگاهی را در عمل نیز ثابت کنیم که مهم ترین وظیفه‌مان در این بخش،تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است .
در ادامه این مراسم محمد صدیق ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت :این اداره 14شهید جهادگر در دوران جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف مقاومت تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اکنون پنج جانباز، هشت ایثارگر ، بیست و هفت فرزند شهید ، یک همسر شهید و هفده فرزند جانباز در این اداره مشغول ارائه خدمت به مردم هستند .
محد صدیق ثابتی با بیان اینکه انتظار می رود با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در دین مقدس اسلام، تدابیری اندیشیده شود  تا خدمات بیشتری به این خانواده ها داده شود .
وی افزود :این افراد در حساس ترین زمان جانفشانی کردند و باید قدردان خانواده هایی باشیم که عزیزانشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند .
در پایان این مراسم از تعدادی از فرزندان شهدای این اداره تقدیر به عمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات