همکار راه و شهرسازی گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات بانوان کشور در رشته تیراندازی شد

همکار راه و شهرسازی گیلان موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات بانوان کشور در رشته تیراندازی شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گیلان محمد راکعی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اظهار داشت: در سومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر کشور در تهران ، معصومه عسکری لاسکی از اداره کل راه و شهرسازی گیلان در بخش تفنگ بادی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها شد.
راکعی افزود: این بانوی ورزشکار گیلانی در جریان ان رقابتها در رشته تفنگ بادی به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با درخشش ، توانست مقام قهرمانی را کسب و مدال طلای سومین الپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور را در این رشته بر گردن بیاویزد.

وی ادامه داد: در سومین دوره المپیاد ورزشی اتحادیه بانوان کارگر کشور، بانوان ورزشکار رشته های ورزشی مختلف از ۲۳ استان در تهران با هم به رقابت پرداختند.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گیلان بیان کرد: خوشبختانه معصومه عسکری لاسکی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در این دوره از المپیاد درخشش خوبی داشته که در نهایت موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته تیراندازی شد تا گیلان نیز صاحب عنوان قهرمانی در این المپیاد شود.
گفتنی است : فدراسیون ورزش کارگری از سال ۹۱ در ایران تاسیس و از سال ۹۴ نیز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و هم اینک کارگران در ۲۸ رشته ورزشی فعالیت می کنند که هر رشته در قالب یک انجمن ورزشی کار خود را ادامه می دهد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات