پروژه مجتمع آبرسانی روستایی دمیگز در استان بوشهر افتتاح شد

پروژه مجتمع آبرسانی روستایی دمیگز در استان بوشهر افتتاح شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، استاندار بوشهر در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز با تقدیر از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی که در کشور وجود دارد، این پروژه با جدیت دنبال و پس از پنج ماه افتتاح شد.
"عبدالکریم گراوند" اضافه کرد: دولت با همه تحریم‌ها و مشکلات مالی، روند توسعه کشور را متوقف نکرده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان در سال گذشته برکات زیادی برای استان داشت، اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی در کشور روز گذشته ۱۳ میلیارد تومان از پروژه‌های مصوب سفر رییس جمهور افتتاح شد و این امر نشان از همت دولت برای توسعه کشور است.
وی افزود: کار کردن در شرایط سخت هنر است و مدیریت استان تصمیم بر این گرفت که منابع مالی را هدفمند هزینه کند و با همین روش مشکلات آب در استان مدیریت شد و پروژه مهم فاضلاب در بوشهر رو به اتمام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر نیز گفت: پروژه آبرسانی مجتمع روستایی دمیگز که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شده بود با حضوردکترگراوند  استانداربوشهر افتتاح شد.
"روح‌الله طاهریان‌پور" در این آیین گفت: خط انتقال این پروژه ۱۶ کیلومتر و شبکه توزیع آب ۶ کیلومتر است که برای اجرای آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: این مجتمع آبرسانی به ۶ روستا شامل روستاهای کورک، کمال احمدی، دمیگز جنوبی، میانی و شمالی و کالو آبرسانی می‌کند.
نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌بینیم در وجود تحریم‌های ظالمانه چنین پروژه‌های ارزشمندی افتتاح می‌شود نشان از تدبیر و برنامه‌ریزی در مسئولان استان است.
سکینه الماسی افزود: انتظار است با تداوم این روند روز به روز شاهد بهبود وضعیت تامین آب شرب استان باشیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات