ساخت ویلا برای خارجی‌ها به جای مؤسسه تحقیقاتی

ساخت ویلا برای خارجی‌ها به جای مؤسسه تحقیقاتی

www.BanaNews.irیک منبع آگاه در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور گفت: وزرای کشاورزی و مسکن قصد دارند به دلیل اینکه زمین مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور مرغوب است، در محل این مؤسسه به ساخت ویلا برای خارجی‌هایی که به ایران می‌‌آیند، اقدام کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یک منبع آگاه در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز پنجشنبه ۲۰ مرداد وزرای کشاورزی، مسکن، خارجه و معاون جدید رئیس جمهور در امور بین‌الملل به مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور آمدند و کارمندان این مؤسسه تصور کردند که آنها برای بازدید از این مؤسسه آمده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی‌که این وزرا به محوطه مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی آمدند، وزیر مسکن پیشنهاد داد که مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی را به ویلا تبدیل کنند.

این منبع آگاه در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور افزود: رئیس مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی به این موضوع اعتراض کرد و گفت که "بنده اجازه نمی‌دهم که یک متر از اینجا را کسی ببرد " وزیر مسکن نیز در پاسخ به رئیس مؤسسه گفت که این تصمیم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه ‌امروز کارمندان مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور در این مؤسسه اعتصاب کرده‌‌اند، عنوان کرد: وزیر مسکن پیشنهاد ویلاسازی را برای افرادی که از خارج به ایران می‌آیند، داده است و وزیر کشاورزی نیز در همین زمینه گفته که ما در خدمت شما هستیم ولی اگر می‌خواهید در این مکان ویلاسازی کنید یک مکانی را به عنوان آزمایشگاه به این مؤسسه اختصاص دهید.

وی تصریح کرد:‌ این مؤسسه قدیمی‌ترین مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور است که ۷۰ تا ۸۰ سال قدمت دارد و تمام کشور را پوشش می‌دهد ضمن اینکه هر جایی در کشور آفتی در مورد کشاورزی پیش می‌آید، در این مؤسسه مدیریت و هماهنگی می‌شود تا این مشکل حل شود.

این منبع آگاه در مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه زمین مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور مرغوب است، مسئولان روی این زمین دست گذاشته‌اند ضمن اینکه مکان این مؤسسه به سالن اجلاس سران نیز نزدیک است.

همچنین یکی از مسئولان مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور در این باره گفت: متأسفانه این موضوع صحت دارد و ما در حال پیگیری این موضوع از طریق ریاست‌جمهوری و مجلس هستیم.

 

 

    نظرات