تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن به اقشار مرفه تکذیب شد

تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن به اقشار مرفه تکذیب شد

www.BanaNews.irیک مقام مسئول بانک مسکن امضای تفاهمنامه با انبوه سازان برای پرداخت تسهیلات ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن به اقشار مرفه را تکذیب کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بهرام پور مدیر روابط عمومی بانک مسکن در گفت و گو با فارس افزود: امضای تفاهم نامه میان بانک مسکن و انبوه‌سازان مبنی بر پرداخت وام ۵۰ میلیونی تا ۱۰۰ میلیونی به انبوه‌سازان برای ساخت خانه‌های لوکس کذب محض است.

وی گفت: بانک مسکن تفاهم‌نامه‌ای با انبوه‌سازان امضا کرد اما هیچ توافقی مبنی بر پرداخت وام ۵۰ میلیونی یا ۱۰۰ میلیونی با سود ۲۰ درصد در آن تفاهم نامه وجود نداشته است.

وی تأکید کرد: بانک مسکن یک تفاهم‌نامه‌ای با انبوه‌سازان دارد و قرار است آنها منابع خود را به بانک بیاورند و در واقع برای گشایشی که برای مسکن مهر می‌شود به آنها نیز کمک کنیم.

بهرام پور تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه بین بانک مسکن و کانون سراسری انجمن های صنفی و کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران، این بانک نسبت به ارایه خدمات مطلوب بانکی و با شرایط مناسب به مجموعه انبوه سازان عضو انجمن های سراسر کشور بر اساس ضوابط و مقررات جاری بانک اقدام می کند، بنابراین اخبار ذکر شده مبنی بر قبول تعهد پرداخت تسهیلات به انبوه سازان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ تا ۲۰ درصد از سوی بانک مسکن، مورد تایید این بانک نبوده و بانک مسکن بر اساس مفاد تفاهم نامه تنها به پرداخت تسهیلات ساخت تا سقف مصوب و طبق ضوابط و مقررات جاری بانک به انبوه سازان اشاره کرده است.

 

 

    نظرات