به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت/

دیدار با خانواده سه شهید شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا و همچنین در راستای طرح سپاس و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، شهردار و جمعی از مدیران روز گذشته در خانه سه شهید شهرداری حضور یافتند.

مهندس محمد علی جاوید در ادامه برنامه دیدار با خانواده های شهدای شهرداری اظهار داشت: تكریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا یك وظیفه مهم می باشد.

وی شهدا را طلایه داران عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: مادران و همسران شهدا اسوه های صبر، حماسه و ایثار هستند.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت و امنیت حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از ایثار و فداکاریهای شهدا، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان می باشد که این مساله وظیفه و مسئولیت خادمین به نظام را دوچندان می کند.

جاوید با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثمره فداکاران بزرگی چون مادران و همسران شهدا می باشد اذعان داشت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی و حامل و حافظ پیام شهدا و حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب اسلامی می باشند.

گفتنی است دیدار با خانواده های شهیدان امیرآبادیزاده و ترابی در دومین روز دهه مبارک فجر از طرف شهرداری بیرجند صورت گرفت و شب گذشته نیز جمعی از مدیران شهری با خانواده های شهیدان میری، فاطمی و بائی دیدار نمودند.

لازم به ذکر است در پایان این دیدارها با اهدا لوح یادبود و هدیه از ایشان تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات