افتتاح 14 پارک تا پایان سال جاری

شهردار کرمان از افتتاح 14 پارک تا پایان سال جاری در کرمان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین ، سید مهران عالم زاده در نشست عمومی شورای شهر کرمان،با اشاره به برنامه های شهرداری در آستانه سال جدید،گفت: اسفندماه امسال ماه برپایی افتتاحیه‌های پروژه های شهری کرمان است و از ابتدای اسفندماه به‌طور متوسط روزانه یک پروژه در شهر کرمان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین سه پیاده راه در برنامه کاری شهرداری کرمان بود که یکی از آنها افتتاح و به بهره برداری رسید و دو پیاده راه دیگر در اسفندماه به بهره برداری خواهد رسید.

عالم زاده افزود:پنج خانه فرهنگ مشارکتی در نقاط مختلف و کم برخوردار شهر در ایام اسفندماه به بهره برداری می رسد و ساختمان جدید شهرداری نیز که مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفته است،نیز در زمینه تجهیزات و ساختارهای داخلی آن که در حال انجام است به زودی و به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمان در چارچوب وظایفی که سالانه داشته است،افزود: اقداماتی از قبیل مراسمات ویژه نوروز،کاشت گل و گیاه،خط کشی خیابان ها و معابر،ساماندهی تابلوهای شهری،اجرای سفره های هفت سین و... را در برنامه کاری دارد و تا پایان اسفند ماه انجام خواهد شد.

شهردار کرمان در ادامه از افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید بادپا در 29 بهمن ماه سالجاری خبر داد و گفت: این پروژه با لوله‌گذاری شبکه آب تعارض پیدا کرده بود،لذا افتتاح این پروژه چند روز عقب افتاده و مقرر شد در روز ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری این پروژه با حضور مقامات کشوری و استانی،افتتاح شود.

عالم زاده گفت: در ایام نوروز برنامه‌های مفرحی در قالب طرح نوبهار 2 در شهر کرمان خواهیم داشت که تجربه برگزاری این جشنواره را در سال گذشته داشته ایم و انشاا... امسال نیز در صدد هستیم که این جشنواره با حضور هنرمندان کشوری و استانی و با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته و از اسفندماه جاری تا بعد از سیزدهم نوروز برگزار می شود.

وی در ادامه به سه رخداد مهم فرهنگی در اسفندماه سالجاری اشاره و خاطر نشان کرد:جشنواره هنرهای شهری یکی از این رخدادهای مهم فرهنگی است که در این راستا آثار تعدادی از هنرمندان به دبیرخانه ارسال و تایید و ممیزی شده است.

عالم زاده در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت خواجو در 13 اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت:همچنین جشنواره ستاره های صحنه های بین المللی نیز از جمله برنامه های فرهنگی در دست اقدام است که در این زمینه تا کنون 14 هنرمند در سطح بین المللی ثبت نام کردند که با حمایت شهرداری کرمان و توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه حمل و نقل عمومی افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی اعتقاد داریم که باید به صورت ویژه به این مقوله پرداخته شود تا شهر کرمان در آینده متحمل هزینه های اضافی در حوزه زیرساختی نشود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات