تقدیر فرماندار طرقبه و شاندیز از خدمات مدیر عامل شرکت آب منطقه ای...

فرماندار طرقبه و شاندیز هم زمان با گرامی داشت یوم الله دهه مبارک فجر در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از خدمات محمد علایی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی در راستای بهینه سازی مصارف منابع آبی و رفع انسداد بستر رودخانه ها با هدف پیشگیری از تخریب سیلاب های احتمالی و جمع آوری پل هایی که مانع عبور سیلاب هاست تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، سید حسن حسینی بیان داشت: اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

وی افزود: تلاش و زحمات مستمر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در اجرای پروژه سامان دهی رودخانه زشک و ابرده و شاندیز در محدوده شهر شاندیز طی 2ماه آذر و دی ماه که موجب جلوگیری از تخریب سیلاب های احتمالی و رفع انسداد بستر و جمع آوری پل هایی که مانع عبور ایمن سیلاب با دوره بازگشت 25 ساله می باشد شایسته تقدیر است.

حسینی یادآور شد: به حق رضایت مندی شهروندان در نهایت رضایت مندی خداوند سبحان را به همراه دارد بنابر این ضروری است از خدمات شایسته شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی که موجبات رضایت مندی شهروندان شهر شاندیز را فراهم آورد سپاسگزاری و تقدیر و تشکر کنم.

فرماندار شهرستان طرقبه و شاندیز تصریح کرد: بی تردید ارزشمند ترین محور و مولفه در فرایند توسعه و حفظ منابع ابی نیروی انسانی کار آمد و شایسته ای است که به یمن تدبیر و درایت مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی راه های توسعه و تحول را هموار می کند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات